Toruń z rabatem wiosną i jesienią

Dobra wiadomość dla sympatyków akcji „Toruń za pół ceny”. W 2013 roku cieszące się wielkim zainteresowaniem wydarzenie odbędzie się dwukrotnie: na rozpoczęcie sezonu turystycznego – od 19 do 21 kwietnia i na jego zakończenie – od 20 do 22 września.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Akcja „Toruń za pół ceny” to wspólne przedsięwzięcie Biura Toruńskiego Centrum Miasta oraz Radia Plus Toruń polegające na obniżeniu o połowę cen na cały lub wybrany asortyment w toruńskich lokalach gastronomicznych, hotelach, obiektach kulturalnych oraz miejscach rekreacji. W tym roku odbędzie się po raz czwarty i z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem, zarówno ze strony instytucji i przedsiębiorców, jak i klientów.

Ideą akcji jest ożywienie Starego Miasta i zintegrowanie społeczności lokalnej, w tym przede wszystkim przedsiębiorców prowadzących tu działalność gospodarczą. Obniżenie cen o 50 procent w restauracjach, klubach, hotelach, muzeach ma przyciągnąć na toruńską starówkę turystów i zachęcić mieszkańców do wyjścia z domu i skorzystania z atrakcji, jakie przygotowano na ten szczególny weekend.

W ubiegłorocznej, trzeciej edycji akcji „Toruń za pół ceny”, która odbyła się w dniach 21-23 września 2012 roku, wzięło udział 111 różnych podmiotów, w tym 11 hoteli i pensjonatów, 53 kawiarnie i restauracje, 15 instytucji kultury, 22 placówki sportowo-rekreacyjne i sklepy oraz dziewięć klubów. Atrakcje i rabaty przyciągnęły na toruńską starówkę tłumy mieszkańców i turystów. Ze zniżkowej oferty skorzystało blisko 33 tys. osób, w tym ok. 8 tys. gości spoza Torunia.

- Dlatego w tym roku zdecydowano się zorganizować dwie edycje: na rozpoczęcie sezonu turystycznego – od 19 do 21 kwietnia i na jego zakończenie – od 20 do 22 września - mówi prezydent Torunia Michał Zaleski. - Tradycyjnie do udziału w akcji zaproszono hotele, restauracje, puby, kluby, również placówki kulturalne, muzealne, wystawiennicze, rekreacyjno-sportowe oraz punkty handlowe i usługowe zlokalizowane na starówce i poza nią.

Akcja będzie szeroko nagłaśniana. W ramach promocji przewidziano m.in. mobilną reklamę z grafiką informującą o akcji w Trójmieście, Łodzi, Poznaniu, Olsztynie i Bydgoszczy, wizyty stylizowanego patrolu straży miejskiej do Trójmiasta, Słupska, Poznania, Łodzi, Płocka i Włocławka oraz kampanię w mediach. Działać będzie także fanpage akcji „Toruń za pół ceny” na Facebooku, punkt informacyjny na Rynku Staromiejskim prowadzony przez Radio „Plus” Toruń i plenerowe studio Radia Plus Toruń akcji „Toruń za pół ceny”, nadające na żywo z lokalu lub ogródka letniego jednego z uczestników akcji. Ponadto wszelkie informacje pojawiać się będą na stronie internetowej www.torun-za-pol-ceny.pl, na miejskiej stronie www.torun.pl oraz na stronach partnerów akcji i licznych portalach społecznościowych.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?