Toshiba reklamuje się w stylu "Matrixa" (wideo)

Toshiba przygotowała telewizyjną kampanię reklamową swoich urządzeńdo odtwarzania filmów wykorzystującą efekty specjalne znane z'Matrixa'. Kreacją kosztującej 3 mln funtów akcji zajęła sięagencja Grey London, a produkcją - firma Hungry Man.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

W nowym spocie reklamowym Toshiby zastosowano znany z filmu'Matrix' efekt specjalny polegający na filmowaniu z kameryobracającej się o 360 stopni postaci poruszających się w zwolnionymtempie. W reklamie koncernu RTV dodano do tego zapętlenie krótkichsekwencji ruchów wykonywanych przez 10 osób, z których np. jednawylewa farbę z puszki, inna balansuje na krześle, a dwie kolejneupadają przed siebie na ręce. Całość uzupełniają dwie piłkiodbijające się od podłogi.

Do nakręcenia spotu nazwanego 'Rzeźbienie czasu' użyto 200kamer, z których każda filmowała po kolei poszczególne osoby, auzyskane w ten sposób ujęcie cyfrowo ze sobą połączono. Efekt,którego osiągnięcie zajęło studiu producenckiemu Hungry Man 336godzin pracy, ma pokazywać możliwości technologiczne urządzeńToshiby wchodzących w skład zestawu kina domowego.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu