Wybrana w przetargu agencja zajmie się kompleksową obsługą reklamową wszystkich marek Totalizatora. Będzie m.in. tworzyć scenariusze reklam tv, kinowych i POS TV, teksty reklam radiowych tworzyć reklamy drukowane, outdoorowe, internetowe, BTL. Zajmie się też tworzeniem scenariuszy eventów i innych imprez niestandardowych.
Będzie też odpowiadać za nadzór nad produkcją - musi w okresie obowiązywania umowy z Totalizatorem współpracować z co najmniej dwoma domami produkcyjnymi.
Już na etapie składania ofert w przetargu agencja ma przedstawić po dwie koncepcje kreatywne dla reklam Zdrapek i marki Keno.Warunkiem udziału w przetargu jest wpłata 20 tys. zł wadium. Przetarg trwa do 5 grudnia br.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/panstwowe-spolki-najwiecej-na-reklamy-wydaja-w-sieci-prawdy-wprost-i-do-rzeczy-wydatki-w-gazecie-polskiej-zwiekszyly-o-ponad-120-proc,7171106102183553a ##

Totalizator jest w trakcie przetargu na obsługę mediową - budżetu broni Starcom (Publicis Media ).
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/totalizator-sportowy-na-reklamy-wydal-w-ub-r-131-7-mln-zl-najwiecej-na-kampanie-lotto,7170864155739777a ##
Totalizator w ostatnim czasie pracował z kilkoma agencjami. Kampanię dla Ekstra Pensji realizowała agencja OS3.
Za kampanię Lotto odpowiadała z kolei agencja Havas Warsaw.











