Totalizator Sportowy na potrzeby promocji loterii Ekstra Pensja przygotował spoty reklamowe (30'' i 15''), których bohaterami są bracia bliźniacy, Paweł i Tomek. Ten drugi wygrał Ekstra Pensję, przez co jest w lepszej sytuacji niż brat.
Oprócz spotów przygotowano reklamy radiowe oraz kreacje na ekrany LED, do kin i do social mediów.

Agencja oS3 odpowiada za kampanię telewizyjną, KV kampanii i działania w obszarze OOH, POS (w tym za materiały do kolektur), kampanię w prasie i bannerową w internecie, a także za stworzenie konceptu komunikacyjnego i kreacji do kampanii. Za produkcję spotu odpowiada Papaya Films, za postprodukcję studio Post, za dźwięk Głośno.
W loterii Ekstra Pensja do zdobycia jest 5000 zł miesięcznie przez 20 lat, a w Ekstra Premii 100 tys. zł od razu. Grać można, kupując zakłady (klasyczne lub z Ekstra Premią).











