Wybrana w przetargu agencja zajmie się m.in. przygotowaniem propozycji kampanii wspierającej rejestrację w programie WinTo!, opracowaniem propozycji komunikacji marketingowej skierowanej do użytkowników zarejestrowanych w tym programie, zachęcających do wykonywania zadań oraz przygotowaniem propozycji komunikacji remarketingowej skierowanych do graczy, którzy wypełnili formularz i porzucili rejestrację oraz graczy, którzy zarejestrowali się i nie wykonali żadnej aktywności na koncie.
Już na etapie przetargu Totalizator zastrzega, że po podpisaniu umowy z wybraną agencją może dokonać “zakupu realizacji zadania”, ale nie jest do tego zobligowany. Dodatkowo podkreśla, że "może nie udzielać agencji zarówno zleceń w zakresie zadania określonegow briefie ani innych zleceń w okresie obowiązywania umowy. W takiej sytuacji, agencji nie będą przysługiwały jakiekolwiek roszczenia odszkodowawcze".

Zainteresowani mogą składać oferty do 24 stycznia, po wpłacie 10 tys. zł wadium.











