Gra, prócz zabawy prezentuje wiele reklamówek aut japońskiegoproducenta, a nowa forma reklamy ma zapewnić firmie lepszy dostępdo młodszej klienteli. "Yaris" to samochodowa "strzelanka". Graczma możliwość pojeździć i wyeliminować wrogów za pomocą arsenałuróżnych broni. "Yaris" zapewniać ma też możliwość zabawy dziękiinternetowej usłudze Xbox Live. Gra ma być oferowana amerykańskim ikanadyjskim graczom za darmo przez rok.
To nie pierwszy przykład wykorzystania rozrywkowej platformyXbox do promowania produktów. W minionym roku z podobnejsposobności skorzystała m.in. sieć Burger King. Wtedy gry nie byłyjednak darmowe, ale płatne. Za około 4 dolary można było nabyćprogramy zatytułowane "Sneak King", "Big Bumpin" lub "PocketbikeRacer" dostępne w placówkach sieci Burger King. Oferta okazała siędużym sukcesem. Serwis GameSpot zapowiada też możliwą premierękolejnego programu, tym razem od PepsiCo.

Źródło: GAmeSpot - pclab.pl











