Toyota z żartobliwą piosenką reklamuje nowego Priusa przy Super Bowl (wideo)

W spocie promującym model Prius Toyota podkreśla jego nowe funkcje związane z bezpieczeństwem i odświeżoną stylistykę auta. Wszystko przy akompaniamencie żartobliwej piosenki i dużym dystansem do widza. Reklama została przygotowana na finał Super Bowl 2016.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Bohaterem spotu, oprócz samej Toyoty Prius jest jej kierowca - zwykły Amerykanin, który codziennie spędza w biurze czas od godz. 9 do 17.

Mężczyzna zmienia się w momencie, kiedy zajmuje miejsce za kierownicą i zaczyna śpiewać utrzymaną w rockowym rytmie żartobliwą piosenkę o tym, że nowy Prius na drodze potrafi być prawdziwym demonem szos i draniem.

Przy okazji okazuje się, że usprawnione w nowym modelu Priusa technologie związane z bezpieczeństwem pozwalają uratować na drodze od niechybnej śmierci stado kaczek.

Za kreację spotu odpowiada agencja Saatchi & Saatchi. Tą reklamą Toyota powraca na Super Bowl po 11 latach.

ps
Autor artykułu:
ps
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu