Mobilna oferta TradeDoubler obejmuje realizację efektywnościowych kampanii reklamowych przede wszystkim na smartfonach z przeglądarkami internetowymi oraz tabletach. Sposób działania marketerów może być dopasowywany do rodzaju urządzenia używanego przez odbiorcę, podczas gdy efekty mierzone są jednocześnie przez stacjonarny internet i urządzenie mobilne. Firma umożliwia targetowanie kampanii ze względu położenie geograficzne, czas, system operacyjny oraz markę, model i operatora urządzenia.
– Kampanie realizowane na urządzeniach mobilnych zazwyczaj przynoszą dużo lepsze rezultaty efektywnościowe niż tradycyjne kampanie internetowe. Wyższe są wskaźniki świadomości i preferencyjności marki, intencji zakupowych oraz wyniki click‐through i konwersji – przekonuje Łukasz Szymula, country manager TradeDoubler Polska. – Nasze rozwiązania obsługi urządzeń mobilnych pozwolą marketingowcom wykorzystać możliwości, jakie daje nowa grupa odbiorców, czerpiąc z oferowanej przez nas szerokiej palety opcji targetowania i personalizowania kampanii – dodaje.

Jednocześnie TradeDoubler zapowiada, że w najbliższej przyszłości wprowadzi swój Software Development Kit (SDK). Będzie on mógł być wykorzystywany przez programistów i producentów do tworzenia aplikacji na urządzenia mobilne zintegrowanych z siecią reklamową firmy. Zestaw będzie kompatybilny z systemami Android i iOS, a wszystkie opcje targetowania dla urządzeń mobilnych będą mogły zostać zastosowane również do emisji reklam wewnątrz aplikacji.











