Transfery i awanse w polskim public relations w 2014 roku

W obecnym zestawieniu prezentujemy najistotniejsze zmiany kadrowe, do jakich doszło w branży public relations - zarówno w agencjach PR, jak i działach PR firm. Miejsca pracy zmienili m.in. Ewa Szejner, Małgorzata Kozieł, Jakub Kurasz i Igor Ostachowicz, a nowe stanowiska objęli m.in. Zofia Bugajna, Sebastian Stępak, Anna Kozerska, Maciej Wewiór i Konrad Stachurski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Transfery i awanse w polskim public relations w 2014 roku
Od lewej: Sebastian Stępak, Ewa Szejner, Maciej Szczepaniuk, Agnieszka Odachowska i Igor Ostachowicz

Michał Szary awansował na stanowisko prezesa HealthThink. Z firmą związany jest od początku jej działania. W ciągu ostatnich 6 lat pracy w agencji obejmował stanowisko dyrektora zarządzającego oraz później dyrektora ds. strategii i rozwoju. Dotychczasowy prezes, Paweł Jarosz, po 6 latach kierowania firmą HealthThink, objął stanowisko prezesa zarządu ThinkGroup - spółki, do której należy agencja HealthThink.

Zofia Bugajna została dyrektor zarządzającą MSLGroup. Do tej pory pełniła funkcje dyrektora działu consumer marketing, zastępcy dyrektora zarządzającego i członka zarządu agencji.Do jej zadań należą kierowanie firmą w Polsce, dalszy rozwój agencji i doradztwo strategiczne. Bugajna będzie także odpowiedzialna za dalszą integrację wcześniejszych spółek Ciszewski MSL, Ciszewski MSL Marketing Sportowy i MSLGroup Social Hive.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/rok-2014-pod-lupa-branzy-pr-prognozy-na-2015 ##

Stanisław Pogorzelski po czterech latach przerwy dołączył do zespołu Havas Sports&Entertainment . Jako account director odpowiada za  realizację projektów komunikacyjnych oraz rozwój oferty produktowej.

Daniel Muc objął nowo utworzone stanowisko account directora w Imago PR. Awasnował ze stanowiska menedżera, na którym odpowiadał za projekty z zakresu public affairs i relacji ze społecznościami.

Ewa Godlewska, dotychczas dyrektor ds. PR agencji D&D Communication, objęła stanowisko dyrektora ds. market access i edukacji medycznej w Headlines Porter Novelli.

Agnieszka Sznyk została dyrektorem ds. public affairs w Headlines Porter Novelli. W przeszłości współpracowała już z agencją Headlines: tam rozpoczęła karierę PR-owca w 2000 roku, w latach 2011-2013 pracowała jako head of agriculture & environment (jako zewnętrzny konsultant).Ostatnio pełniła funkcję managing directora w Ecoterra.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przejscia-awanse-pozegnania-transfery-w-polskich-agencjach-reklamowych-w-2014-roku ##

Rafał Niczypor po zaledwie dwóch miesiącach pracy na stanowisku bussiness development directora odszedł z agencji Glaubicz Garwolińska Consultants do On Board Public Relations. Objął tam funkcję corporate PR & public affairs directora. Wcześniej pracował w Edelman Polska, gdzie pełnił funkcję szefa działu komunikacji korporacyjnej.

Aleksandra Marciniak awansowała ze stanowiska account directora na stanowisko general managera agencji Havas Sports & Entertainment Polska. Wcześniej funkcję tę pełnił Piotr Pietrzak, który odszedł z agencji. Pietrzak pełni obecnie funkcję managing directora w Sportfive.

Monika Bębnowska dołączyła do zespołu Grayling Poland na stanowisko head of healthcare practice. Poprzednio była  związana m.in. z agencjami Forward PR, gdzie  odpowiadała za rozwój usług firmy w obszarze CSR-u i zarządzania kryzysowego.

Iwona Michalczyk została dyrektor zarządzającą w agencji Garden of Words. Do jej zadań należą: budowanie strategii firmy, pozyskiwanie kluczowych klientów, a także wyznaczanie kierunków dalszego rozwoju agencji. Michalczyk wcześniej pełniła funkcję client service directora.

Joanna Delbar postanowiła zrezygnować z funkcji prezesa agencji Telma Communications, którą założyła. Pozostała na stanowisku doradcy zarządu, a funkcję prezesa objął Artur Błasik (także współwłaściciel), dotychczasowy jej dyrektor zarządzający.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/przeszli-nowi-awansowali-zmiany-personalne-w-domach-mediowych-w-2014-roku_1 ##

Anna Czaplicka została dyrektor generalną Grayling Poland. Zastąpiła Ewę Szejner, która odeszła z agencji. Czaplicka zanim dołączyła do Grayling, przez kilka lat była partnerem zarządzającym polskiego biura Weber Shandwick.

Sebastian Stępak, dotychczas zastępca Sebastiana Hejnowskiego, awansował na stanowisko dyrektora zarządzającego agencji MSL Warsaw. Stępak w branży PR pracuje od 2003 roku.

Ewa Szejner została powołana na dyrektora generalnego agencji Edelman Polska. Zarządza na nim zespołem ponad 40 konsultantów, raportując bezpośrednio do Susan Eastoe, CEO Edelman Europe & CIS. Przez ostatnie 8 lat pełniła funkcję dyrektora generalnego Grayling Polska.Z Edelman odeszła Barbara Kwiecień, która była jej general managerem. Obecnie pełni funkcję prezesa zarządu w firmie House of April, zajmującej się produkcją i dystrybucją broszek.

Stanowisko head of corporate & financial communications w MSLGroup objął dotychczasowy account director z agencji Edelman Łukasz Kowalski.

Katarzyna Wiernicka-Ponikło awansowała na stanowisko consulting directora w agencji Havas PR Warsaw. Odpowiada na nim za działania agencji z zakresu employer brandingu.W Havas PR pracuje od 2006 roku. Ma kilkuletnią praktykę w prowadzeniu kampanii PR, głównie z zakresu brand PR-u, employer brandingu i komunikacji wewnętrznej.

Na kolejnych podstronach opisujemy zmiany personalne w działach PR firm

Igor Ostachowicz został jednym z kilku zewnętrznych doradców zarządu Deloitte Polska.Doradza w zakresie budowy wizerunku, strategii komunikacji, kształtowania relacji z klientami oraz zarządzania kryzysowego. Wcześniej pracował w kancelarii premiera Donalda Tuska, jako podsekretarz stanu. Jesienią 2014 roku zaledwie po kilku dniach zrezygnował z funkcji członka zarządu PKN Orlen ds. korporacyjnych i komunikacji.

Piotr Bonisławski objął stanowisko  dyrektora ds. dostępu do rynku na Europę Środkową i Wschodnią w firmie Elanco Animal Health. Wcześniej był government relations managerem w British American Tobacco Polska.

Anna Kozerska, pełniąca dotychczas funkcję konsultanta zarządu ds. komunikacji korporacyjnej w Discovery Networks Central & Eastern Europe, Middle East & Africa (CEEMEA), objęła stanowisko communications directora na 108 rynków regionu CEEMEA. Tym samym zastąpiła ona w tej roli Jonathana Bennetta, który odtąd wzmocni zespół Discovery Networks International w jego siedzibie w Londynie.

Do Discovery Networks dołączyła Marta Hopfer, która pełniąc obowiązki consumer marketing & PR managera Central Europe, odpowiada za tworzenie strategii marketingowej i public relations dla kanałów z kategorii factual – Discovery Channel, Discovery Channel HD, Discovery Historia, Discovery Science, Discovery Turbo Xtra, Discovery Turbo Xtra HD. Wcześniej pracowała dla Viacom International Media Networks oraz dla TVN.

Stanowisko dyrektora ds. komunikacji i marketingu w firmie doradczej Colliers International objęła Katarzyna Dorocińska. Odpowiada za strategię komunikacyjną i marketingową, jak również koordynację działań operacyjnych.Z działem marketingu Colliers w Polsce związana od 2013 roku.

Tomasz Rożek jest dyrektorem departamentu komunikacji w Pracodawcach RP.Do jego zadań należą koordynacja działań komunikacyjnych związanych między innymi z obchodami 25-lecia organizacji i nadzór nad budową redakcji. Poprzednio pełnił funkcję PR managera i dyrektora w firmie Cook Communications.

Marzena Więckowska została corporate public relations managerem w polskim oddziale firmy Amazon. Równocześnie pełni funkcję jej rzecznika prasowego. Ostatnie 2 lata spędziła w firmie HJ Heinz, pełniąc kolejno funkcje PR managera/rzecznika oraz PR & communications managera na Europę Centralną, Północną i Wschodnią.

Jakub Turowski dołączył do polskiego zespołu Facebooka, obejmując nowo utworzone stanowisko head of public policy. Odpowiada za budowę relacji pomiędzy firmą a ustawodawcami, regulatorami, organizacjami pozarządowymi i innymi społecznościami zainteresowanymi zagadnieniami dotyczącymi internetu. Ostatnio zarządzał działem public policy and regulatory affairs w UPC Polska.

Ewa Balicka-Sawiak została PR managerem w Lion’s Banku należącym do Idea Banku. Wcześniej pracowała jako rzecznik prasowy PFRON-u.

Małgorzata Kozieł zastąpiła Barbarę Pijanowską-Kuras na stanowisku rzecznika prasowego LOT-u. Pijanowska-Kuras awansowała na dyrektora biura komunikacji korporacyjnej.Kozieł ostatnio pracowała jako managing director w LevelUp Communications. Wcześniej była rzecznikiem prasowym oraz pełniła obowiązki dyrektora komunikacji korporacyjnej w PGE Polskiej Grupie Energetycznej S.A.

Anna Miotk jest dyrektorem ds. komunikacji w Polskich Badaniach Internetu. Jest to nowo utworzone stanowisko. Wcześniej za działania komunikacyjne w firmie odpowiadała Joanna Trybuchowska, PR manager, która odeszła z PBI.Anna Miotk ostatnio pracowała jako research and product development leader w Newspoint.

Eliza Więcław objęła stanowisko rzecznika prasowego spółki Polimex-Mostostal. Wcześniej funkcję tę pełnił Paweł Szymaniak. Więcław ostatnio była rzeczniczką FM Banku (dawniej Polskiego Banku Przedsiębiorczości).Za kontakt z mediami w FM Banku odpowiada Małgorzata Halaba, która wcześniej pracowała jako senior advisor w Ciszewski Financial Communications.

Iwona Sulik została rzecznikiem prasowym rządu Ewy Kopacz. Zastąpiła na tym stanowisku Małgorzatę Kidawę-Błońską. Od 2011 roku Sulik pełniła funkcję rzecznika Kopacz w czasie sprawowania przez nią urzędu marszałka Sejmu. W przeszłości była dziennikarką TVP.

Elżbieta Dulewicz dołączyła do zespołu FFW Communication, która objęła nowo utworzone stanowisko PR managera. Wcześniej pracowała na stanowisku account executive w agencji PrimumPublic Relations.

Stanowisko rzecznika prasowego Grupy Generali objęła Joanna Skoczylas, która od lipca 2014 pełniła w tej firmie funkcję zastępcy rzecznika. Wcześniej pracowała jako specjalistka ds. PR.Zastąpiła Pawła Wróbla.

Piotr Czerniak jest PR managerem w Hoop Polska. Do jego zadań należą m.in. relacje z mediami, planowanie i realizacja strategii PR spółki i rozwój jej komunikacji i wewnętrznej.Czarniak jest związany z branżą PR od 2011 roku. Wcześniej współpracował z firmą Spomlek na stanowisku młodszego specjalisty oraz specjalisty ds. public relations.Czerniak zastąpił Edytę Bach, która odeszła z Hoop Polska i założyła własną działalność związaną z public relations.

Katarzyna Meller odeszła ze stanowiska dyrektora departamentu komunikacji korporacyjnej w Polskiej Grupie Energetycznej i założyła agencję tet.a.tet. Firma zajmuje się doradztwem strategicznym i komunikacją korporacyjną, a także organizuje konferencje i eventy. Stanowisko dyrektora komunikacji korporacyjnej w PGE objęła Agnieszka Zawartko.

Magdalena Kosińska stanęła na czele działu marketingu, PR i analiz biznesowych firmy Lotte Wedel, przejmując obowiązki Roberta Narojka.Wraz z odejściem Narojka zlikwidowano stanowisko dyrektora komercyjnego. Za promocję i analizy biznesowe odpowiada teraz Kosińska, od 12 lat związana z branżą marketingową.

Stanowisko  rzecznika prasowego spółki Enea Wytwarzanie objęła Agata Reed. Będzie informowała nie tylko o działalności Elektrowni w Kozienicach, ale także o tym, co się dzieje w całym obszarze produkcji energii Grupy Enea. Do jej obowiązków należy także współpraca ze służbami prasowymi wszystkich spółek Grupy.

Agnieszka Odachowska została dyrektorem komunikacji korporacyjnej Grupy RASP, do której należą: Ringier Axel Springer Poland, Grupa Onet.pl i Media Impact Polska.Na nowo utworzonym stanowisku koordynuje komunikację związaną z działaniami i projektami prowadzonymi przez trzy spółki. Do jej zadań należy także współpraca z rzecznikami firm, które wchodzą w skład Grupy. Odachowska pracowała wcześniej w Viacom International Media Networks, gdzie do końca lipca pełniła funkcję communications managera.

Małgorzata Bajer przejęła obowiązki dyrektora ds. komunikacji i PR Przedsiębiorstwa Górniczego Silesia, zastępując Ewę Szpejną.Małgorzata Bajer jest związana z PG Silesia od 2010 roku. Dotychczas realizowała działania z zakresu komunikacji marketingowej.

Adam Rafalski został nowym dyrektorem komunikacji spółki Dalkia Warszawa. Zastąpił Magdalenę Kempiński, która w lipcu awansowała na stanowisko dyrektora komunikacji firm Dalkia Polska i Veolia Polska.Rafalski przez ostatnie lata był związany z mediami. Pracował  m.in. jako dziennikarz Rozgłośni Harcerskiej/Radiostacji, Radia PiN i Grupy Onet.

Justyna Janawa została kierownikiem PR i komunikacji wewnętrznej w Orlen Oil. Odpowiada m.in. za projekty związane z kształtowaniem wizerunku spółki oraz marki Platinum.Przez ostatnie 4,5 roku pracowała w Tesco Polska, gdzie pełniła funkcję kierownika ds. komunikacji wewnętrznej i PR, a także realizowała program z zakresu CSR, Tesco dla Szkół.

Jacek Winiarski został rzecznikiem prasowym w Muzeum Historii Żydów Polskich.Wcześniej podobną funkcję sprawował w Greenpeace Polska, gdzie zastąpiła go Katarzyna Guzek.

Małgorzata Dobosz została dyrektorem ds. marketingu i zrównoważonego rozwoju w Skanska Commercial Development Europe. Dotychczas pełniła funkcję menedżera zespołu ds. komunikacji, a jej miejsce zajął Rafał Słowiak.

Ewa Pawełczyk jest dyrektorem ds. PR, marketingu i relacji z klientem indywidualnym w Stowarzyszeniu Wiosna. Wcześniej Pawełczyk pełniła funkcję managera ds. PR.Zajmuje się promocją Szlachetnej Paczki. Odpowiada m. in. za komunikację, integrację działań PR, prowadzi kampanie społeczne i fundrisingowe.

Julita Kochman objęła stanowisko kierownika ds. marketingu i public relations firmy kosmetycznej Stenders Europe. Zastąpiła Joannę Kuklę, która została kierownikiem ds PR korporacyjnego w Sephora Polska.Kochman od dziewięciu lat związana jest z branżą mediową. Ostatnio pracowała w Edipresse Polska, gdzie pełniła m.in. rolę managera sprzedaży korporacyjnej. Wcześniej była związana m.in. z AWR Wprost i G+J Media.

Michał Gołębiewski został dyrektorem projektów ds. komunikacji w PKP Polskie Linie Kolejowe. Do tej pory pełnił funkcję kierownika biura marketingu i PR oraz rzecznika prasowego w Signal Iduna. Na tym stanowisku zastąpiła go Patrycja Wojdyga, która jednocześnie pełni funkcję rzecznika prasowego firmy. Do firmy dołączyła 10 lat temu - pracowała jako specjalista ds. marketingu.

Robert Stankiewicz, były dziennikarz TVN CNBC i radiowej Jedynki, został rzecznikiem prasowym  Ministerstwa Infrastruktury i Rozwoju. Zastąpił na tym stanowisku Piotra Popę, który dalej pracuje w biurze prasowym resortu.

Jakub Kurasz pełni funkcję dyrektora ds. komunikacji w PwC. Odpowiada za wzmocnienie wizerunku swojego pracodawcy w mediach oraz doradztwo dla klientów w budowaniu strategii komunikacji. Kurasz wcześniej był m.in. dyrektorem ds. rozwoju w Roland Berger Strategy Consultants, redaktorem naczelnym „Gazety Giełdy Parkiet” i zastępcą redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”.

Maciej Wewiór, dotychczasowy doradca prezesa Giełdy Papierów Wartościowych, objął stanowisko dyrektora biura komunikacji i rzecznika GWP. Zastąpił Katarzynę Kozłowską, która zakończyła współpracę z GPW.

Barbara Izowska-Jędrych awansowała na stanowisko marketing i PR menedżera kanałów rozrywkowych Turner Broadcasting System w Polsce, na Węgrzech, Słowacji i w Czechach. Zastąpiła tym samym Hannę Kiss, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

Inga Songin została dyrektorem marketingu i PR w firmie Żywiec Zdrój. Zastąpiła na tym stanowisku Sylwię de Weydenthal, która dołączyła do polskiego oddziału Facebooka.Songin odpowiada za strategię marketingową produktów Żywca Zdroju oraz Dobrowianki.Poprzednio pracowała jako marketing manager w Danone Polska.

Adrian Zawadzki zastąpił Dominika Piwka na stanowisku dyrektora marketingu i PR w Metro Properties Poland. Zawadzki z tą firmą związany jest od 2006 roku. Ostatnio zarządzał centrum Tulipan Łódź.Dominik Piwek został natomiast dyrektorem ds. marketingu i PR w Balmain.

Marta Czartoryska-Żak po powrocie z urlopu macierzyńskiego objęła stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji Grupy Wirtualna Polska. Wcześniej pracowała w grupie Eurozet, doświadczenie zdobywała także w Multikinie (jako Communication and PR Director), onet.pl (jako dyrektor marketingu) i agencji DDB.

Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny w Grupie Eskadra, był przez kilka miesięcy managerem ds. komunikacji społecznej Komitetu Konkursowego Kraków 2022. Jego obowiązki w Eskadrze czasowo przejęła Katarzyna Świtniewska, dotychczas dreative group head.

Leszek Iwaszko został dyrektorem relacji inwestorskich w Orange Polska. Dotychczas funkcję tę pełnił Jacek Kunicki, który dalej współpracuje z Orange - teraz na stanowisku dyrektora kontrolingu.Iwaszko doświadczenie zdobywał w firmach Societe Generale (jako główny analityk rynku akcji) i KBC Securities, gdzie zajmował się m.in. rynkiem firm telekomunikacyjnych w Europie Środkowej i Wschodniej.

Klara Ufnalewska pełni funkcję PR managera na Polskę i region krajów bałtyckich w Panasonic Polska. Przeszła z  General Motors Polska, gdzie była specjalistą ds. PR.

Magdalena Karczmarczyk-Mysiorska jest PR managerem w Dax Cosmetics. Zajmuje się opracowaniem i realizacją strategii public relations marek Perfecta, Yoskine, Cashmere, Celia, Dax Sun i DaxMen. Ostatnio pracowała w Wydawnictwie Zwierciadło, gdzie piastowała stanowisko starszego specjalisty ds. promocji i PR.

Agnieszka Szybowska-Mróz wróciła do grupy Interia.pl, obejmując stanowisko PR&event managera. Zastąpiła Joannę Szpyt-Wiktorowską, która przebywa na urlopie.Szybowska-Mróz pracowała w Interii w latach 2006-2007 tworząc jej dział PR.

Karolina Bursa objęła stanowisko rzecznika prasowego spółki Eurolot. Od 2010 roku pracowała w biurze prasowym PLL LOT jako public relations officer.

Joanna Nowakowska pełni funkcję external communication managera w domu mediowym MEC. Wcześniej pracował w Atmedia jako senior press officer.W MEC odpowiada za komunikację zewnętrzną, relacje z mediami i współtworzenie polityki informacyjnej spółki.

Iwona Zaczek została nowym rzecznikiem prasowym Coca-Cola Poland Services. Zastąpiła Beatę Ptaszyńską-Jedynak, która obecnie jest dyrektorem komunikacji w Carlsberg Polska. Odpowiada tam za strategię komunikacji korporacyjnej dla poszczególnych marek oraz zarządzanie komunikacją wewnętrzną i społeczną odpowiedzialnością biznesu.Zaczek odpowiada za kontakty z mediami oraz współtworzenie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej.Wcześniej przez 10 lat pracowała w Nestlé Polska, gdzie zajmowała się takimi markami jak Winiary, Nescafé, Nesvita. Ponadto zajmowała się budowaniem komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w firmie.

Karol Wieczorek zastąpił Małgorzatę Babik na stanowisku rzecznika prasowego Netii.W związku z wprowadzeniem dwóch osobnych działów dla klientów indywidualnych i korporacyjnych, wprowadzono zmiany w strukturach odpowiedzialnych za komunikację i marketing.Wieczorek w Netii pracuje od kilku lat. Ostatnio był kierownikiem ds. komunikacji korporacyjnej. Komunikacją korporacyjną firmy zajmuje się Michał Dolny, wcześniej dyrektor marketingu.

Piotr Glinkowski, były dziennikarz TVN24 i RMF FM, objął w spółce PL.2012+ stanowisko managera ds. relacji publicznych.  Do jego zadań należą: tworzenie i realizacja projektów PR-owych, budowa strategii CSR-owej oraz kontakty z mediami.

Dariusz Nowak po 26 latach pracy w strukturach policji przeszedł do Najwyższej Izby Kontroli. W krakowskiej delegaturze NIK odpowiada za kontakty z mediami. Zastąpił na tym stanowisku Jacka Stankiewicza.Nowak przez kilka ostatnich lat był rzecznikiem prasowym małopolskiej policji.

Rzecznikiem prasowym PGE Polska Grupa Energetyczna został Maciej Szczepaniuk. Przez ostatnie lata pracował jako dziennikarz „Gazecie Prawnej” i „Dzienniku Gazecie Prawnej”.Poprzednio rzecznikiem prasowym była Małgorzata Kozieł, która przeszła do agencji LevelUp Communications.

Marta Fiedczak-Olejarz odpowiada za marketing i PR kanałów lifestylowych sieci Discovery Networks Poland. Ostatnio w TVN odpowiadała za działania marketingowe i PR dla stacji TVN Turbo, promocję programów i seriali, organizację konferencji prasowych i aranżowanie wywiadów z międzynarodowymi gwiazdami.Fiedczak-Olejarz przejęła część obowiązków Adama Lemańskiego.

Wojciech Osoś został dyrektorem ds. PR w General Motos Poland (importer m.in. samochodów marki Opel).  Odpowiada za wszystkie działania public relations w Polsce dotyczące firmy General Motors Poland oraz marki Opel. Dotychczas odpowiadał za PR marki Chevrolet w Polsce, Szwecji i Finlandii jako dyrektor ds. PR. Poprzedni dyrektor PR, Przemysław Byszewski, odszedł z GM Poland.

Grupa Polskapresse i Media Regionalne mają nowego rzecznika prasowego. Joanna Pazio zastąpiła w tej funkcji Magdalenę Chudzikiewicz, która awansowała na stanowisko dyrektora zarządzającego pionu Internet, IT i marketingu Grupy Polskapresse.Pazio wróciła do Polskapresse po kilkuletniej przerwie. Ostatnio była bowiem account directorem w  Partner of Promotion. Pazio odpowiada za kontakty z mediami, kształtowanie polityki komunikacyjnej oraz realizowanie strategii wizerunkowej Grupy.

Konrad Stachurski jest nowym szefem działu PR Telewizji Polsat. Zastąpił Annę Zwolińską, która objęła stanowisko szefa PR kanałów tematycznych.Stachurski w dziale PR Polsatu pracuje od 2007 roku. Dotychczas zajmował się kluczowymi projektami stacji  m.in. „Tylko muzyka”, „Must be the music” itp. Przez dwa ostatnie lata pełnił funkcję rzecznika prasowego festiwalu Sopot TOPtrendy Festiwal.

Agnieszka Zając, dotychczasowa dyrektor marketingu i PR 4fun Media, odeszła z firmy. Zastąpił ją Marcin Wojtasik. Ostatnio współpracował z firmą NANOVO, gdzie odpowiadał za strategię rozwoju produktów i usług z obszaru digital signage.

Nowym rzecznikiem prasowym Wirtualnej Polski została Katarzyna Halicka.Halicka od 2009 roku pełniła funkcję kierownika zespołu PR Wirtualnej Polski. Odpowiadała m.in. za współtworzenie i realizację strategii komunikacji zewnętrznej oraz wewnętrznej firmy, media relations, eventy i wydarzenia specjalne, public affairs oraz corporate social responsibility.

Mariusz Przybylski został dyrektorem biura PR Pracodawców Rzeczpospolitej Polskiej.Zajmuje się m.in. wzmocnieniem komunikacji przed obchodami 25-lecia Pracodawców RP. Wcześniej piastował stanowisko dyrektora Biura Promocji PKP Cargo.

Dyrektorem biura PR i komunikacji Totalizatora Sportowego została Agnieszka Libor, która jest równocześnie rzecznikiem prasowym spółki. Do jej zadań należy całokształt działań PR, komunikacja korporacyjna, planowanie i realizacja działalności sponsoringowej Totalizatora Sportowego, a także aktywności z obszaru CSR, w tym raportowanie społeczne.

Małgorzata Radziszewska zastąpiła Monikę Polewską na stanowisku rzecznika prasowego Komitetu Badań Radiowych. Polewska z kolei objęła stanowisko rzecznika prasowego spółki Murator.Radziszewska odpowiada za relacje z mediami oraz za współpracę Komitetu Badań Radiowych z instytutem MillwardBrown, który realizuje badanie Radio Track. Ostatnio pracowała w TNS Polska, a wcześniej w PBS.

Dawid Piekarz został rzecznikiem prasowym Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE).Piekarz ostatnio współpracował z Polskim Związkiem Pracodawców Budownictwa, wcześniej związany był z działem PR PKN Orlen. Zastąpił Jacka Strzałkowskiego.

Monika Summer-Brason pełni funkcję dyrektora promocji i PR w Grupie Zwierciadło. Odpowiada za tworzenie i realizację strategii promocji i PR dla miesięczników „Zwierciadło” i „Sens”.Poprzednio Summer-Brason pracowała m.in. w wydawnictwie Gruner+Jahr Polska, gdzie pełniła funkcję dyrektor wydawniczej i promocji magazynów kobiecych. Wcześniej była odpowiedzialna za komunikację marketingową dziennika „Polska The Times”.Poprzednia dyrektor promocji PR wydawnictwa Joanna Mazur zajmuje się strategią promocji i PR miesięcznika „Sens”.

Dawid Dziama, po 7 latach pracy jako rzecznik prasowy Muzeum Wojska Polskiego, przeszedł do Kancelarii Prezesa Rady Ministrów.W Centrum Informacyjnym Rządu, jako specjalista odpowiada za kontakt z mediami. W Muzeum Wojska Polskiego zastąpił go Andrzej Tułowiecki.

Marta Kałuska objęła stanowisko PR managera w Baltic Company (dystrybutor kosmetyków kolorowych i pielęgnacyjnych).Kałuska przejęła obowiązki Ewy Papiz, communication managera. Odpowiada za działania PR i reklamę marek: Revlon, Artdeco, Pupa, Missly, Korres, Make Up Factory, fenjal, Nesti Dante. Poprzednio była związana m.in. z firmami Oceanic, Bonduelle i Soraya, gdzie zajmowała się działaniami PR-owymi oraz marketingiem produktu.

Róża Adamcio została specjalistą ds PR w Grupie Radiowej Time (Radio Eska i VOX FM).Wcześniej w Akson Studio wspierała działania promocyjne filmów „Wałęsa. Człowiek z nadziei” Andrzeja Wajdy oraz „Miasto 44” Jana Komasy.Odpowiedzialna dotychczas za PR grupy Time Agnieszka Korotyńska odeszła z firmy.

Alina Stahl objęła stanowisko dyrektora biura PR i komunikacji Grupy BIK. Nadzoruje na nim pracę zespołu PR Biura Informacji Kredytowej oraz Biura Informacji Gospodarczej InfoMonitor.Wcześniej byłą doradcą zarządu ds. komunikacji w Grupie Casus Finanse.

Piotr Ziarkowski po ponad czterech latach zajmowania stanowiska PR&marketing managera odszedł z Hyundai Motor Poland. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Jego obowiązki w polskim oddziale importera przejął Mariusz Wingralek.

Sebastian Tołwiński po sześciu latach piastowania funkcji rzecznika prasowego odszedł z Grupy Żywiec. Swoich dalszych planów zawodowych nie zdradza.Jego obowiązki w firmie przejęła Katarzyna Borucka, dyrektor ds. korporacyjnych w tym browarze.

Rafał Skwiot został rzecznikiem prasowym w firmie FS File Solutions, która jest właścicielem serwisu Chomikuj.pl. Ostatnio był pełnomocnikiem zarządu ds. komunikacji w NK.pl.Skwiot zajmuje się budowaniem i zarządzaniem strategią komunikacji zarówno w B2B, jak i z użytkownikami portalu.

Nowym rzecznikiem Uniwersytetu Jagiellońskiego został Adrian Ochlik, dotychczasowy rzecznik prasowy Wisły Kraków. Przez 9 lat odpowiadał za opracowanie i realizację zasad polityki informacyjnej klubu, pracę biura prasowego i organizację pracy mediów. W UJ zastąpił Katarzynę Pilitkowską.

Iwona Sarachman została nowym dyrektorem ds. PR na Europę Środkową w AmRest Polska. Sarachman przez ostatnie lata była dyrektorem działu korporacyjnego w Tesco Polska.

Michał Cabaj awansował ze stanowiska specjalisty ds. projektów marketingowych i PR na kierownika PR marki Škoda w Volkswagen Group Polska. Koordynuje pracę zespołu PR, a także projekty marketingowe marki.

Magdalena Sułek-Domańska została koordynatorem ds. relacji zewnętrznych w Danone Polska. Z Danone związana jest od 2012 roku. Dotychczas pracowała jako PR specialist.

Karol Smoląg, były rzecznik prasowy TVN, został dyrektorem komunikacji korporacyjnej i rzecznikiem prasowym w Gremi Business Communications. Wcześniej stanowisko rzecznika piastował Eryk Kłopotowski. Smoląg odpowiada za strategię komunikacji korporacyjnej, PR zewnętrzny i wewnętrzny oraz zajmuje się patronatami medialnymi wydawnictwa.

Do zespołu domu mediowego Mediacom Warszawa dołączyła Magdalena Swoboda-Młynarczyk jako PR manager.Swoboda-Młynarczyk od ponad czterech lat prowadzi agencję Swoboda PR, której zespół kontynuuje współpracę z klientami. Do jej zadań należy stworzenie i realizacja strategii komunikacyjnej i PR MediaComu, w szczególności koordynacja komunikacji z mediami branżowymi oraz komunikacji wewnętrznej w firmie.

Agnieszka Kaźmierczak zastąpiła Annę Grzegorzewską na stanowisku managera ds. komunikacji i PR w Fundacji Polskiego Godła Promocyjnego. Przez ostatnie pięć lat związana była z Polską Przedsiębiorczą jako specjalista ds. PR, project & event manager, a następnie jako community manager.

Anna Nawrocka-Tełewiak została nowym rzecznikiem prasowym i PR managerem Grupy Onet.pl. Zastąpiła Barbarę Żbik.Nawrocka-Tełewiak przez ostatnie 5 lat pracowała w Havas PR Warsaw, specjalizując się w obszarze zarządzania marką oraz komunikacją konsumencką.

Mikołaj Kunica po 20 latach pracy w mediach objął funkcję dyrektora ds. komunikacji spółki Polskie Inwestycje Rozwojowe.Ostatnio był związany z TVN CNBC, gdzie przez 6 lat jako szef zespołu reporterów, autor i prezenter prowadził codzienny program Dzień na Rynkach. Spółka Polskie Inwestycje Rozwojowe ma realizować program „Inwestycje Polskie”, poprzez finansowanie rentownych projektów infrastrukturalnych o kluczowym znaczeniu dla Polski.

Melania Popiel po czterech latach pracy na stanowisku doradcy ds. komunikacji reklamowej i marketingowej w Carlsberg Polska odeszła z firmy. Teraz jako dyrektor ds. komunikacji odpowiada za PR firmy Goodyear Dunlop Tires Polska w Polsce i na Ukrainie.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"