Lang Team wspólnie z POT będą promować polskie regiony

Polska Organizacja Turystyczna podpisała umowę z Lang Team dotyczącą promocji polskich regionów oraz turystyki aktywnej w trakcie jubileuszowego 80. Tour de Pologne UCI WorldTour.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Lang Team wspólnie z POT będą promować polskie regiony

Tour de Pologne składa się na prestiżowy cykl UCI World Tour. Transmisje oraz relacje z wyścigu każdego roku trafiają do ponad 100 państw, w tym także destynacji pozaeuropejskich jak USA, Kanada, Chiny, Nowa Zelandia, region Azji i Pacyfiku czy Bliski Wschód.

- Wydarzenie o tak uznanej renomie i wspaniałej historii jak Tour de Pologne jest doskonałym przykładem nierozerwalnych relacji oraz wspólnych płaszczyzn pomiędzy sportem i turystyką. Ministerstwo Sportu i Turystyki wspiera inicjatywy mające na celu propagowanie zdrowego trybu życia, wypoczynku na świeżym powietrzu, a także aktywnego spędzania czasu. Świętujący w tym roku jubileusz wyścig to światowa marka, godny ambasador polskości i Polski nawet daleko poza jej granicami – przyznał wiceminister sportu i turystyki Andrzej Gut-Mostowy.Najważniejszy wyścig kolarski w Polsce rozpocznie się w Poznaniu, gdzie na kolarzy czekać będzie pętla przez teren Wielkopolski. Drugi etap to ponad 200-kilometrowa trasa z Leszna do Karpacza. Dalej zawodnicy ruszą z Wałbrzycha do Dusznik-Zdroju. Czwarta część zmagań ze startem w Strzelinie, połączy Dolny Śląsk z Opolem, zaś w piątej zmierzą się o triumf na odcinku Pszczyna – Bielsko-Biała. W stolicy Górnego Śląska – Katowicach, sportowców czeka indywidualna jazda na czas, natomiast zwycięzcę jubileuszowego Tour de Pologne, poznamy na mecie 7. etapu z Zabrza do Krakowa.- Kolarstwo, co potwierdza chociażby trwający aktualnie Tour de France, jest sportem, który w znakomity sposób przybliża widzom kraj oraz jego uroki. Dzisiaj, przy wykorzystaniu nowoczesnych technologii, jesteśmy w stanie pokazywać zmagania sportowców na najpiękniejszych trasach Tour de Pologne i promować Polskę na najwyższym poziomie. Elitarna rywalizacja wymaga odpowiedniej oprawy, poprzez którą zapraszamy gości zagranicznych, a Polakom pokazujemy nieodkryte zakątki Ojczyzny - mówił prezes Lang Team Czesław Lang.

Relacje i promocja w wielu mediach

W ramach podpisanej umowy w telewizji promowane będą miasta etapowe, regiony oraz inne atrakcje turystyczne znajdujące się na każdym etapie wyścigu. Działania promocyjne prowadzone będą także w radiu, kinach, internecie, a także w prasie.

Polska Organizacja Turystyczna wraz z polskimi markami turystycznymi będą widoczne również w mediach społecznościowych, kampanii outdoorowej folderach, a także w formie nośników reklamowych na trasie zmagań sportowców. POT zaznaczy swoją obecność także w spotach reklamowych prezentowanych w pociągach czy przy kasach kolejowych.- Przez niemal 20 lat współpracy Lang Team dał się poznać jako solidny partner w promocji Polski. Poprzez przekaz medialny kierowany do odbiorców na całym świecie możemy zaprezentować najpiękniejsze regiony naszego kraju. Wierzę, że szczególnie w tym roku, Tour de Pologne będzie olbrzymim sukcesem, a obserwujący niesamowite zmagania sportowców będą mogli czerpać podróżnicze inspiracje z wielu nieodkrytych dotąd miejsc – stwierdził prezes Polskiej Organizacji Turystycznej Rafał Szmytke.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"