Trendsetterka.com z More PR

Na początku grudnia agencja More PR podpisała umowę o współpracy z internetowym butikiem trendsetterka.com.

pr
pr
Udostępnij artykuł:

Agencja odpowiada za kompleksowe doradztwo komunikacyjne oraz zajmie się działaniami public relations wspierającymi wizerunek butiku oraz jego ofertę produktową. Kampania obejmie media wnętrzarskie, designerskie, lifestylowe oraz portale poświęcone modzie i wyposażeniu wnętrz.

Za projekt odpowiada Anna Haliżak, managing director agencji More PR.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony, z miesięcznym okresem wypowiedzenia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Publicis Media liderem nowego biznesu w Polsce. Starcom na czele agencji

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

Finał programu "Ej, Stara!". Ilu widzów miał nowy format Doroty Szelągowskiej?

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

REM oddala skargę policji na reportaż "Superwizjera TVN"

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

Co trzyma Polaków przy płatnej telewizji? TVN24 na czele

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"