Treści BBC News Polska w Onecie. "Jakość przyciąga jakość"

Portal Onet nawiązał współpracę z BBC News Polska – nowym, polskojęzycznym serwisem z wiadomościami od BBC World Service. Partnerstwo stanowi kolejny krok w rozwoju Programu Partnerskiego Onetu, który skupia twórców treści o różnej tematyce.

Artur Roguski
Artur Roguski
Udostępnij artykuł:
Treści BBC News Polska w Onecie. "Jakość przyciąga jakość"

Od 16 października użytkownicy Onetu mogą korzystać z treści BBC News Polska dostępnych w specjalnej sekcji serwisu – w formie tekstów i materiałów wideo na stronie głównej Onetu oraz w oznaczonej sekcji BBC News Polska. BBC News Polska jest również dostępny bezpośrednio na stronie bbc.com/polska oraz w mediach społecznościowych.

– Onet od lat wyznacza standardy w polskich mediach – stawia na jakość, autentyczność i zaufanie. BBC to marka, która doskonale wpisuje się w tę filozofię. Wspólnie dostarczamy użytkownikom treści, które mają znaczenie. Partnerstwo z BBC News Polska to dowód na to, że jakość przyciąga jakość – mówi Michał Pietniczka, dyrektor ds. partnerstw w Ringier Axel Springer Polska.

– To ekscytujące partnerstwo pozycjonuje Onet jako naszego kluczowego partnera w Polsce. Współpraca z Onetem pomoże BBC World Service dotrzeć do nowych odbiorców, dostarczając polskojęzycznym użytkownikom rzetelne wiadomości i analizy oraz przeciwdziałać dezinformacji – podkreśla Fred Durman, dyrektor ds. rozwoju biznesu BBC World Service na Ameryki i Europę.

BBC News Polska, obecny jest na polskim rynku od 24 czerwca 2025 roku, publikuje wiadomości, analizy i reportaże wideo – tworzone z myślą o polskim odbiorcy.

Program Partnerski Onetu skupia kolejnych twórców treści

Dzięki Progamowi Partnerskiemu Onetu inne media oraz twórcy treści mogą pojawić się z nimi na stronie głównej Onet.pl. Daje im to dodatkowe wpływy, a Onetowi zwiększa zasięg. W programie biorą udział m.in. serwisy New Media Wave.

Czym jest BBC World Service?

BBC World Service dostarcza wiadomości i informacje z całego świata w 43 wersjach językowych, w tym po angielsku, poprzez wideo, audio i publikacje online. Głównie za pośrednictwem BBC World Service, BBC dociera do 450 milionów odbiorców tygodniowo.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Ciężarówki Coca-Coli wyruszają w Polskę. Odwiedzą 7 miast

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Dyson przegląda globalny budżet mediowy wart 500 mln dolarów. Po czterech latach wraca przetarg

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Wojtek Chaber i Marta Piechnik dołączyli do oLIVE media

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marka Oppo dołączyła do grona klientów agencji Ro

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Marcel Płoszczyński dołącza do agencji RO

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów

Chude lato byłego producenta "Familiady". Bez 90 proc. przychodów