Od 16 października użytkownicy Onetu mogą korzystać z treści BBC News Polska dostępnych w specjalnej sekcji serwisu – w formie tekstów i materiałów wideo na stronie głównej Onetu oraz w oznaczonej sekcji BBC News Polska. BBC News Polska jest również dostępny bezpośrednio na stronie bbc.com/polska oraz w mediach społecznościowych.
– Onet od lat wyznacza standardy w polskich mediach – stawia na jakość, autentyczność i zaufanie. BBC to marka, która doskonale wpisuje się w tę filozofię. Wspólnie dostarczamy użytkownikom treści, które mają znaczenie. Partnerstwo z BBC News Polska to dowód na to, że jakość przyciąga jakość – mówi Michał Pietniczka, dyrektor ds. partnerstw w Ringier Axel Springer Polska.

– To ekscytujące partnerstwo pozycjonuje Onet jako naszego kluczowego partnera w Polsce. Współpraca z Onetem pomoże BBC World Service dotrzeć do nowych odbiorców, dostarczając polskojęzycznym użytkownikom rzetelne wiadomości i analizy oraz przeciwdziałać dezinformacji – podkreśla Fred Durman, dyrektor ds. rozwoju biznesu BBC World Service na Ameryki i Europę.
BBC News Polska, obecny jest na polskim rynku od 24 czerwca 2025 roku, publikuje wiadomości, analizy i reportaże wideo – tworzone z myślą o polskim odbiorcy.
Program Partnerski Onetu skupia kolejnych twórców treści
Dzięki Progamowi Partnerskiemu Onetu inne media oraz twórcy treści mogą pojawić się z nimi na stronie głównej Onet.pl. Daje im to dodatkowe wpływy, a Onetowi zwiększa zasięg. W programie biorą udział m.in. serwisy New Media Wave.
Czym jest BBC World Service?
BBC World Service dostarcza wiadomości i informacje z całego świata w 43 wersjach językowych, w tym po angielsku, poprzez wideo, audio i publikacje online. Głównie za pośrednictwem BBC World Service, BBC dociera do 450 milionów odbiorców tygodniowo.













