„Nic nie czuję” w reklamach Triumph

Triumph startuje z nową kampanią wizerunkową pod hasłem „Nic nie czuję” (I Feel Nothing), która pokazuje świeże i zabawne spojrzenie na to, czego kobiety naprawdę oczekują od bielizny.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
„Nic nie czuję” w reklamach Triumph

Kampania, przygotowana przez agencję kreatywną Mother, przedstawia zaskakujący zwrot akcji: zamiast czuć coś wyjątkowego, kobiety chcą po prostu nie czuć nic podczas noszenia biustonosza.

Kampania przedstawia trzy kobiety w radosnych momentach ich życia - ślub, pierwsza randka i przejażdżka rollercoasterem - z których każda zaskakująco głosi „Nic nie czuję”, podkreślając wygodę bielizny, którą mają na sobie. Te krótkie filmiki podkreślają, w jaki sposób idealnie wykonane biustonosze Triumph zapewniają taki styl, komfort i wsparcie, że kobiety mogą w pełni cieszyć się tymi wyjątkowymi chwilami bez przeszkód.

- Jesteśmy niesamowicie dumni z tej kampanii. W zabawny sposób wzmacnia ona naszą misję tworzenia jakościowej bielizny, która pozwala kobietom po prostu cieszyć się życiem. Ta kampania to dopiero początek ekscytującego nowego kierunku kreatywnego dla Triumph i już nie możemy się doczekać kolejnych odsłon. – mówi Paul Gautier, global head of brands w Triumph.

Kampania jest następstwem wprowadzenia na rynek innowacyjnej kolekcji Illusion, która została zaprojektowana tak, aby dawać złudzenie, że nie ma się nic na sobie. Ten przełomowy produkt reprezentuje nowy standard komfortu i designu bielizny. Przekaz „I Feel Nothing” wybrzmi dzięki kompleksowej kampanii 360, obejmującej m.in. telewizję czy media społecznościowe. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Cenckiewicz pójdzie do sądu ws. tekstu "Wyborczej". Prokuratura wszczęła czynności

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

Katarzyna Kopeć-Ziemczyk zastępczynią dyrektora w Ministerstwie Zdrowia

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

PKO BP wybiera w przetargu agencję field marketingową

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

TVP traci prawa piłkarskie. To oni pokażą Lewandowskiego

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii
Materiał reklamowy

Starsze pokolenia o edukacji zdrowotnej w szkołach - badanie opinii

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej

"Efekt Smarzowskiego" w liczbach. "Dom dobry" napędza debatę o przemocy domowej