Triumph startuje z inicjatywą „Together We Grow” we współpracy z Treedom i TEXAID

5 czerwca w Światowym Dniu Ochrony Środowiska Triumph rozpoczął „Together We Grow” - program recyklingu zachęcający klientów do przynoszenia używanych ubrań do salonów Triumph w celu ich ponownego wykorzystania, co zwiększa żywotność odzieży i gwarantuje, że żadne niechciane rzeczy nie trafią na wysypiska.

jsx
jsx
Udostępnij artykuł:

Producent bielizny zaznacza, że program to zrównoważona inicjatywa, która we współpracy z firmami Treedom i TEXAID ma pomóc uczynić naszą planetę bardziej zieloną.

W ramach podjętej inicjatywy Triumph zobowiązał się do zasadzenia jednego drzewa za każde 5 kg zebranych ubrań. Działanie zostanie zrealizowane we współpracy z firmą Treedom, która angażuje się w projekty zalesiania na całym świecie. Triumph zaplanował zasadzenie 1000 drzew w ciągu roku, z nadzieją wyhodowania lasu wspólnie ze swoimi klientami. Każde zasadzone drzewo będzie widoczne online, aby wszyscy mogli obserwować jego wzrost i zrozumieć, jakie korzyści przynosi zieleń lokalnym społecznościom.

Kosze recyklingowe będą początkowo dostępne w ponad 150 salonach Triumph w 6 krajach europejskich, a w przyszłości firma planuje objąć inicjatywą także kolejne rynki, w tym m.in. Polskę. Klienci zyskają możliwość oddania swoich używanych ubrań, które następnie zostaną przerobione przez międzynarodową firmę TEXAID, zajmującą się recyklingiem tekstyliów.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/4f-change-anna-lewandowska-adrianna-sulek-recykling-ekologia-jak-wypozyczyc-ubrania-ubraniomaty-gdzie,7170050456299137a ##

Joerg Zeiger, head działu dprzedaży Triumph w Europie mówi: „Celem tej współpracy jest zredukowanie ilości odpadów trafiających na wysypiska śmieci i ułatwienie naszym klientom dbania o środowisko. Chcemy także zaoferować im możliwość podarowania drugiego życia swoim ubraniom, a dzięki temu wsparcia nas w zasadzeniu większej liczby drzew, co przeciwdziała problemowi wylesiania. Jesteśmy w trakcie podróży ku zrównoważonemu rozwojowi, aby uczynić Triumph jeszcze bardziej odpowiedzialnym ekologicznie, a najnowsza inicjatywa we współpracy z Treedom i TEXAID pokazuje nasze zaangażowanie w zrównoważone praktyki. Z niecierpliwością czekamy na kontynuację tego partnerstwa i współpracę z przemysłem w celu rozwiązania problemu odpadów tekstylnych i kontynuowania naszej drogi w kierunku cyrkularności”.

Program jest częścią zobowiązania Triumph wprowadzającego pozytywne zmiany w środowisku i odpowiedzią na powszechne, społeczne pragnienie ekologicznych przemian planety.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/joanna-koroniewska-triumph,7170006571038849a ##

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem