Trójka na czele słuchalności we Wrocławiu. TOK FM i Radio Pogoda w czołówce

Liderem rynku radiowego we Wrocławiu niezmiennie jest Trójka. Na podium znalazły się jeszcze RMF FM i TOK FM, a na piąte miejsce awansowało Radio Pogoda - wynika z najnowszej fali badań słuchalności radia.

Michał Kurdupski
Michał Kurdupski
Udostępnij artykuł:

Z raportu Radio Track Millward Brown opracowanego przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że w okresie od listopada 2016 roku do kwietnia 2017 roku na pozycji lidera rynku radiowego we Wrocławiu uplasowała się Trójka. Średni dobowy udział tej stacji wyniósł 11,1 proc. (spadek względem analogicznego okresu rok wcześniej o 2,2 pkt. proc.).

Drugie miejsce zajęło RMF FM (wzrost z 10,1 proc. do 10,6 proc.). Podium uzupełnia TOK FM (taki sam wynik na poziomie 7,8 proc.).

Na czwarte miejsce - z siódmego - awansowała eska (z 6,5 proc. do 6,9 proc.).

W czołowej piątce znalazło się jeszcze Radio Pogoda (z 3,2 proc. do 6,5 proc.), które przed rokiem było dwunaste.

grafika
Michał Kurdupski
Autor artykułu:
Michał Kurdupski
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji