Trójka słyszy więcej

Coraz więcej słuchaczy usłyszy więcej

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Jak już informowaliśmy w środę Trójka zanotowała 16 procentowy wzrost udziału w radiowym rynku. Według ostatnich badań przeprowadzonych przez SMG/KRC w okresie od listopada 2002 do stycznia 2003 udział stacji wynosi 5 %, a jeszcze w okresie sierpień 2002 - październik 2002 wynosił 4,3%.

- Z miesiąca na miesiąc Trójce przybywa słuchaczy, według najnowszych badań dzienny zasięg stacji wynosi 6%. W ciągu ostatnich trzech miesięcy Trójka zyskała prawie 200 tysięcy nowych słuchaczy - informuje Anna Perek PR Manager "Trójki".

W grupie celowej słuchaczy pomiędzy 20 a 45 rokiem życia, z wyższym i średnim wykształceniem, mieszkających w miastach powyżej 100 000 mieszkańców, udział w rynku wynosi obecnie 10,7%, podczas gdy w okresie sierpień - październik 2002 wskaźnik ten wynosił 8,7%. Oznacza to 23 % wzrost w grupie docelowej Trójki.

- Udana i konsekwentnie realizowana strategia programowa oraz odpowiednio dobrana oferta muzyczna zaczynają przynosić rynkowe rezultaty. Wyważony charakter warstwy informacyjnej oraz ciekawe akcje antenowe przyciągają nowych słuchaczy. Bardzo dobre wyniki słuchalności to z pewnością również oczekiwany efekt ubiegłorocznej kampanii reklamowej opartej na motywie konkursu "Fajny film wczoraj widziałem" - dodaje Anna Perek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"