"Trójka" w prasie

"Powerplay" - magazyn radiowej Trójki w "Businessman Magazine"

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Dzięki współpracy radiowej Trójki z wydawnictwem Business Press, stacja jest obecnie jedyną rozgłośnią, która posiada własny miesięcznik.

W październiku po raz pierwszy ukaże się magazyn radiowej Trójki - "Powerplay", który co miesiąc będzie dystrybuowany razem z miesięcznikiem "Businessman Magazine".

"Grupa docelowa "Businessman Magazine" jest zbieżna z profilem słuchaczy  Trójki, dlatego jest to naturalny alians - mówi Ewa Pietrzyk, Prezes Zarządu Business Press. -  Media w doskonały sposób się uzupełniają, mogąc w ten sposób w pełni zadowolić swoich czytelników i słuchaczy. Czytelnicy Businessman Magazine znajdą więc w miesięczniku nie tylko rzetelne informacje gospodarczo-finansowe, ale również wiadomości o wydarzeniach kulturalnych i społecznych."

Magazyn "Powerplay" będzie miał charakter muzyczno-lifestylowy, a przyświecać mu będzie hasło "Trójka do poczytania". Autorami wszystkich tekstów zamieszczanych w "Powerplay" będą dziennikarze Trójki między innymi Magda Jethon, Barbara Marcinik, Agnieszka Szydłowska, Marek Niedźwiecki,  Michał Nogaś, Kuba Strzyczkowski.

"W żargonie radiowym powerplay to muzyczna nowość, przebój grany najczęściej, piosenka, która przez jakiś czas nadaje stacji rytm i brzmienie - mówi Witold Laskowski, Dyrektor radiowej Trójki. - Nasz drukowany "Powerplay" pozwoli odtąd, dzięki gościnie prestiżowego "Businessman Magazine", spokojnie chłonąć muzyczne przygody Marka Niedźwieckiego, powoli smakować drapieżną satyrę Macieja Kraszewskiego i zgodzić się, albo nie, z nie zawsze politycznie poprawnymi wnioskami Kuby Strzyczkowskiego."

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech