Trudne wybory z Ashtonem Kutcherem w reklamie Motoroli (wideo)

W nowej kampanii promującej smartfony Motoroli znany aktor Ashton Kutcher prowadzi eksperymenty, które dowodzą, że użytkownicy telefonów z powodu miłości i przywiązania do nich są w stanie zrezygnować z bardzo wielu rzeczy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Kampania oznaczona hashtagiem #PhoneLove składa się z 9 spotów i ma jedną przewodnią myśl: udowodnić, że użytkownicy smartfonów są w stanie poświęcić wiele elementów swojego codziennego życia, aby tylko nie rozstać się z telefonem.

W każdym klipie pojawia się Ashton Kutcher, znany aktor, który zagrał m.in. Steve’a Jobsa w filmie „Jobs” i jest także coraz bardziej aktywnym inwestorem na rynku startupów. W spotach Kutcher prowadzi eksperymenty, w których przypadkowi ludzie odpowiadają na pytania m.in. o to, czy woleliby wyjść z domu bez śniadania czy bez komórki, bez makijażu czy bez telefonu, lub czy woleliby spędzić wakacje pozbawieni smartfona czy z dala od rodziny.

Odpowiedzi wskazują na to, że użytkownicy smartfonów są w stanie poświęcić wiele po to, by nigdy nie rozstać się ze swoją komórką. Przy okazji Kutcher pokazuje w reklamach interesujące funkcje dwóch urządzeń Motoroli – Droida Turbo 2 i Moto X Pure Edition.

- Wierzymy, że każdy użytkownik zasługuje na jak najlepsze relacje ze swoim własnym telefonem - podkreśla w komunikacie Motorola. - Jako producenci tych urządzeń chcemy, by były one przydatną częścią naszego życia, wspierały nas w wielu czynnościach, ale jednocześnie nie powodowały niewolniczego przywiązania na linii człowiek - urządzenie.

Obecna kampania #PhoneLove nie jest pierwszą realizowaną dla Lenovo (obecnego właściciela Motoroli), w której bierze udział Kutcher. W lutym br. aktor wystąpił w spotach reklamujących tablet Lenovo Yoga 2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach