Trudne wybory z Ashtonem Kutcherem w reklamie Motoroli (wideo)

W nowej kampanii promującej smartfony Motoroli znany aktor Ashton Kutcher prowadzi eksperymenty, które dowodzą, że użytkownicy telefonów z powodu miłości i przywiązania do nich są w stanie zrezygnować z bardzo wielu rzeczy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

Kampania oznaczona hashtagiem #PhoneLove składa się z 9 spotów i ma jedną przewodnią myśl: udowodnić, że użytkownicy smartfonów są w stanie poświęcić wiele elementów swojego codziennego życia, aby tylko nie rozstać się z telefonem.

W każdym klipie pojawia się Ashton Kutcher, znany aktor, który zagrał m.in. Steve’a Jobsa w filmie „Jobs” i jest także coraz bardziej aktywnym inwestorem na rynku startupów. W spotach Kutcher prowadzi eksperymenty, w których przypadkowi ludzie odpowiadają na pytania m.in. o to, czy woleliby wyjść z domu bez śniadania czy bez komórki, bez makijażu czy bez telefonu, lub czy woleliby spędzić wakacje pozbawieni smartfona czy z dala od rodziny.

Odpowiedzi wskazują na to, że użytkownicy smartfonów są w stanie poświęcić wiele po to, by nigdy nie rozstać się ze swoją komórką. Przy okazji Kutcher pokazuje w reklamach interesujące funkcje dwóch urządzeń Motoroli – Droida Turbo 2 i Moto X Pure Edition.

- Wierzymy, że każdy użytkownik zasługuje na jak najlepsze relacje ze swoim własnym telefonem - podkreśla w komunikacie Motorola. - Jako producenci tych urządzeń chcemy, by były one przydatną częścią naszego życia, wspierały nas w wielu czynnościach, ale jednocześnie nie powodowały niewolniczego przywiązania na linii człowiek - urządzenie.

Obecna kampania #PhoneLove nie jest pierwszą realizowaną dla Lenovo (obecnego właściciela Motoroli), w której bierze udział Kutcher. W lutym br. aktor wystąpił w spotach reklamujących tablet Lenovo Yoga 2.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"