Trwa akcja „Reklamo, oddaj krew”

W tym roku po raz trzeci prowadzona jest kampania „Reklamo, oddaj krew” promująca krwiodawstwo w branży mediowej i marketingowej. Akcję organizuje agencja Wizard.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania „Reklamo, oddaj krew” zachęca pracowników agencji kreatywnych, struktur marketingowych, dziennikarzy oraz szeroko pojętego środowiska opiniotwórczego do odwiedzenia punktu krwiodawstwa i oddania w nim swojej krwi. Celem akcji jest pokazanie, że w branży mediowej i marketingowej oprócz briefów, oglądalności i budżetów ważna jest też pomoc innym.

W ramach kampanii uruchomiono serwis reklamooddajkrew.pl , w którym można poinformować o przyłączeniu się do niej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

Tejchman twarzą "Gościa Wydarzeń". Rymanowski skupi się na YouTube i "Śniadaniu"

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

TikTok przekonuje Polaków, że jest bezpieczny dla dzieci. Ekspertka się nie zgadza

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Znamy prowadzących sylwestra Polsatu. Tylu jeszcze nie było

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

Solorz odwołany z podpisem syna. Znika z "serialowej fabryki" Polsatu

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

SDP i szefowa KRRiT przypominają "przejęcie" TVP. "Proces rzekomej "likwidacji" ma charakter pozorny"

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek

Polskie Radio nagrodziło dziennikarzy za popularne cykle. Na liście m.in. Grochal i Czejarek