Trzeci sezon „Bridgertonów” nowym hitem oglądalnościowym Netfliksa

Dopiero co na platformie Netflix pojawiły się odcinki trzeciego sezonu „Bridgertonów” (druga transza będzie miała premierę 13 czerwca), a już wiadomo, że serial był najchętniej oglądanym tytułem w serwisie w ciągu ostatnich kilku dni od premiery.

MM
MM
Udostępnij artykuł:
Trzeci sezon „Bridgertonów” nowym hitem oglądalnościowym Netfliksa
„Bridgertonowie”, Netflix

Sezon trzeci „Bridgertonów” zadebiutował w zeszłym tygodniu z czterema nowymi odcinkami, przyciągając 45,1 mln widzów; to kolejny sukces Shondy Rhimes, twórczyni serialu. W tej chwili trudno porównywać ten wynik z widownią sezonu drugiego, ponieważ Netflix w międzyczasie zmienił system liczenia frekwencji, a poza tym, aktualnie udostępnił połowę sezonu, druga zadebiutuje dopiero 13 czerwca.

Wyświetlenia czterech odcinków trzeciego sezonu odpowiadają około 180 milionom godzin oglądania, co daje rezultat nieco słabszy niż w przypadku premierowego weekendu sezonu drugiego. Jednak wszystkie osiem odcinków było wówczas dostępnych jednocześnie, co pozwoliło na zebranie większej liczby godzin oglądania. Sezon drugi odnotował 193 miliony wyświetleń w premierowy weekend, co daje 24 miliony widzów na każdy z ośmiu odcinków.

Biorąc to pod uwagę, wyniki sezonu trzeciego są naprawdę imponujące, nawet jak na serial, który już był jednym z najpopularniejszych na Netfliksie. Oba poprzednie sezony również znajdują się obecnie w top 10, z sezonem pierwszym na 4. miejscu z 4,5 mln wyświetleń i sezonem drugim na 8. miejscu z 3,3 mln wyświetleń. Oznacza to, że serialowi przybyła nowa publiczność, która ogląda tę produkcję od początku.

Nowy dokument Netfliksa o Ashley Madison („Ashley Madison: Seks, kłamstwa i skandal”) zajął drugie miejsce na liście top 10, a „Reniferek” utrzymał trzecie miejsce z 7,4 mln wyświetleń. Jak widać, serial wciąż cieszy się wielkim powodzeniem i jest oglądany przez nowych widzów. Naszą recenzję znajdziecie tutaj.

Jeśli chodzi o filmy, obraz „Matka panny młodej” ponownie zdobył pierwsze miejsce z 25,4 mln wyświetleń. Komedia z Brooke Shields odnotowała niewielki spadek oglądalności w porównaniu z poprzednim tygodniem, ale nie był on znaczący. Najnowszy film Sony o Spider-Manie, pt. „Madame Web”, który zadebiutował na Netfliksie w zeszłym tygodniu, zajął drugie miejsce z nieco ponad 10 milionami wyświetleń.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech