Trzeci sezon „Drugiej szansy” zyskał 320 tys. widzów. Oglądających przybywa z odcinka na odcinek

„Drugą szansę 3” ogląda średnio 1,95 mln osób, o 320 tys. więcej niż drugą serię pokazywaną jesienią ub.r. TVN w czasie emisji serialu zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym, a oglądalność rośnie z odcinka na odcinek.

mk
mk
Udostępnij artykuł:
Trzeci sezon „Drugiej szansy” zyskał 320 tys. widzów. Oglądających przybywa z odcinka na odcinek
Małgorzata Kożuchowska - „Druga szansa”, fot. TVN

Średnia oglądalność trzech pierwszych odcinków trzeciej serii „Drugiej szansy”, pokazywanych w poniedziałki o 21.30 począwszy od 13 lutego br., wyniosła 1,95 mln widzów. Przełożyło się to na 14,42 proc. udziału w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów, 17,43 proc. w grupie komercyjnej 16-49 oraz 16,69 proc. w grupie 16-59 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Najwięcej widzów do tej pory zgromadził trzeci odcinek, który śledziło 2,02 mln osób.

grafika

Dla porównania, drugą odsłonę „Drugiej szansy”, emitowaną jesienią ub.r., po trzech odcinkach oglądało 1,63 mln osób, przy udziałach wynoszących odpowiednio 12,41 proc., 14,30 proc. i 14,27 proc. Oznacza to, że serial zyskał 320 tys. widzów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/milionerzy-hitem-tvn-stacja-zyskala-1-5-mln-widzow ##

TVN w czasie emisji „Drugiej szansy 3” zajmuje drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Liderem w tym paśmie jest TVP2, pokazująca wówczas kulisy „M jak miłość”, serial „Zemsta o jasnych oczach”, film fabularny i program kabaretowy, a jej udział kształtuje się na poziomie 14,54 proc. Trzeci jest Polsat (filmy fabularne; 12,32 proc.), a tzw. „wielką czwórkę” uzupełnia TVP1 (gł. Teatr TV, „Chodzi o pieniądze” i „Łowca smoków”; 2,88 proc).

Wśród widzów w grupie 16-49 liderem rynku jest Polsat, którego przewaga udziału nad drugim TVN wynosi zaledwie 0,01 pkt. proc. Dalej plasują się Dwójka i Jedynka. Z kolei w grupie 16-59 pierwszy jest już TVN (dalej plasują się: Polsat, TVP2 i TVP1).

grafika

u

Obyczajowa produkcja ma bardzo dobre wyniki oglądalności w serwisie Player.pl. Trzy odcinki drugiego sezonu miały łącznie dotychczas 847 tys. wyświetleń (pierwszy odcinek - 455 tys., drugi - 360 tys., a trzeci - 32 tys.).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"