Trzy agencje zajmą się obsługą eventów dla PKP Intercity

Spółka PKP Intercity rozstrzygnęła przetarg na wybór agencji eventowych. Z ustaleń Wirtualnemedia.pl wynika, że do współpracy wybrała 3 firmy.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Przewoźnik wymagał, by wraz z ofertą złożyć - w formie prezentacji - rozwiązania dwóch zadań: przygotowanie strefy promocyjnej wraz z opracowaniem i przeprowadzeniem aktywności eventowych dla spółki oraz prezentacja taboru na dworcu kolejowym i przeprowadzenie aktywności promocyjnych informujących o partnerstwie PKP Intercity i wyścigu Tour de Pologne. 

Przewoźnik do współpracy wybrał 3 firmy: Mediatouch, Bespoke i New Look Advertising. 

PKP Intercity będzie z nimi współpracować przez rok.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech