– Paczkomaty w ostatnich latach lata podbiły serca Polaków i idąc za tym trendem zdecydowaliśmy się wprowadzić wysyłkę naszych miesięczników "Weranda", "Weranda Country", "Wróżka" do sieci aż 26 tysięcy paczkomatów i ułatwić tym samym czytelnikom dostęp do magazynów. Co ważne, prenumeratorzy, którzy wybiorą tę opcję, nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów. Dostawa do paczkomatu jest gratis, czytelnicy płacą jedynie za zakupiony magazyn – mówi Katarzyna Sadłowska-Kittel, dyrektor wydawnicza pism wnętrzarskich Wydawnictwa TE-JOT.
– Liczymy, że nowy sposób dystrybucji naszych gazet zagwarantuje terminową dostawę. Zależy nam, na tym, żeby każdy – kto zamówi "Werandę", "Werandę Country" i "Wróżkę" mógł – się nimi cieszyć od pierwszego dnia sprzedaży. Mamy też nadzieję, że paczkomaty InPost sprawdzą się szczególnie w mniejszych miejscowościach, w których dostęp do kiosków czy salonów prasowych jest utrudniony, a tradycyjna prenumerata wysyłana pocztą potrafi się spóźnić – dodaje.

Spółka wydaje magazyny "Wróżka", "Gwiazdy mówią", "Weranda" i "Weranda Country", dodatki do nich oraz dotyczące ich tematyki serwisy internetowe.
Pierwszym tytułem, który pojawił się w sprzedaży przez Paczkomaty, był "Tygodnik Powszechny", co nastąpiło w marcu br. Potem dołączył do niego "Polityka", a następnie "Angora".
W 2024 roku przychody Wydawnictwa Te-Jot wyniosły 12,24 mln zł, rosnąc z 12,18 mln zł rok wcześniej. Zdecydowanie najwięcej firma zarabia na sprzedaży wydawanych czasopism. Wpływy w tym obszarze zwiększyły się rok do roku z 9,75 mln zł do 9,94 mln zł.











