Trzy nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do paczkomatu

Wydawnictwo TE-JOT, właściciel takich tytułów jak "Weranda", "Weranda Country" oraz "Wróżka" wprowadziło możliwość zamawiania prenumeraty swoich miesięczników przez paczkomaty InPostu.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Trzy nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do paczkomatu
Materiały prasowe

– Paczkomaty w ostatnich latach lata podbiły serca Polaków i idąc za tym trendem zdecydowaliśmy się wprowadzić wysyłkę naszych miesięczników "Weranda", "Weranda Country", "Wróżka" do sieci aż 26 tysięcy paczkomatów i ułatwić tym samym czytelnikom dostęp do magazynów. Co ważne, prenumeratorzy, którzy wybiorą tę opcję, nie poniosą żadnych dodatkowych kosztów. Dostawa do paczkomatu jest gratis, czytelnicy płacą jedynie za zakupiony magazyn – mówi Katarzyna Sadłowska-Kittel, dyrektor wydawnicza pism wnętrzarskich Wydawnictwa TE-JOT.

– Liczymy, że nowy sposób dystrybucji naszych gazet zagwarantuje terminową dostawę. Zależy nam, na tym, żeby każdy – kto zamówi "Werandę", "Werandę Country" i "Wróżkę" mógł – się nimi cieszyć od pierwszego dnia sprzedaży. Mamy też nadzieję, że paczkomaty InPost sprawdzą się szczególnie w mniejszych miejscowościach, w których dostęp do kiosków czy salonów prasowych jest utrudniony, a tradycyjna prenumerata wysyłana pocztą potrafi się spóźnić – dodaje.

Spółka wydaje magazyny "Wróżka", "Gwiazdy mówią", "Weranda" i "Weranda Country", dodatki do nich oraz dotyczące ich tematyki serwisy internetowe.

Pierwszym tytułem, który pojawił się w sprzedaży przez Paczkomaty, był "Tygodnik Powszechny", co nastąpiło w marcu br. Potem dołączył do niego "Polityka", a następnie "Angora".

W 2024 roku przychody Wydawnictwa Te-Jot wyniosły 12,24 mln zł, rosnąc z 12,18 mln zł rok wcześniej. Zdecydowanie najwięcej firma zarabia na sprzedaży wydawanych czasopism. Wpływy w tym obszarze zwiększyły się rok do roku z 9,75 mln zł do 9,94 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

SEC Newgate otwiera biuro na Węgrzech

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

Znamy laureatów plebiscytu VIVA! People Power 2025

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?

KRRiT podzielona w sprawie Kanału Zero TV. Kiedy start stacji?