Trzy oferty w przetargu na kampanię public relations Światowego Forum Miejskiego

W przetargu Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej na kampanię PR 11. sesji Światowego Forum Miejskiego (World Urban Forum WUF11) wpłynęły trzy oferty od pięciu agencji - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Walczą o budżet w kwocie 3,1 mln zł.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Oferty złożyły: agencja Partner of Promotion, Tarraya oraz konsorcjum 3 agencji: Świeża Bazylia PR z El Padre i Berm.

Tarraya zastrzegła podanie danych zaproponowanych w ofercie do publicznej wiadomości zasłaniając się tajemnicą przedsiębiorstwa.

Partner of Promotion zaproponowała z kolei następujące stawki: za obsługę foto i wideo wydarzeń - 45 940,50 zł, media relations - 16 850 zł, tłumaczenia - 5 166 zł, organizacja spotkań z mediami - 35 719,20 zł, wysyłka kreatywna do mediów - 362,85 zł.

Ceny zaoferowane przez konsorcjum wynoszą odpowiednio: 47 050 zł, 424 350 zł, 1137,75 zł, 21 655 zł i 155 zł.

Przetarg obejmuje przygotowanie i przeprowadzenie kampanii public relations 11. Sesji Światowego Forum Miejskiego. Kampania ma być dopasowana do potrzeb grup docelowych, ze szczególnym naciskiem na działania informacyjne i edukacyjne, prowadzone w ścisłej współpracy ze współorganizatorami wydarzenia Wybrana agencja będzie odpowiadać za realizację kampanii public relations w Polsce oraz w Europie.

Działania będą podzielone na 3 etapy: przed wydarzeniem WUF11- od momentu podpisania umowy do 24 czerwca br., w trakcie wydarzenia, od 25 czerwca do 1 lipca br. i po wydarzeniu, od 2 lipca do 31 sierpnia br.

Do zadań zwycięskiej agencji należeć będzie m.in. przygotowanie planu i harmonogramu zaplanowanych działań PR, media relations. Będzie odpowiadać także za propozycje mediów/audycji/programów/podcastów, ustalenie formy i treści najważniejszych przekazów, bieżący kontakt z redakcjami/dziennikarzami, obsługę social mediów, strony internetowej. Ma też na bieżąco wspierać resort w zakresie działań PR w wymiarze ok. 10 godzin miesięcznie, przede wszystkim konsultować założenia i treści tekstów pisanych przez lub na zlecenie ministerstwa, organizować spotkania z mediami itd.

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: wstępny plan i harmonogram działań kampanii PR z podziałem na 3 etapy kampanii PR (waga 40), projekt informacji prasowej na temat inicjatywy „Plan Działań dla Miast” jako integralnej części przedsięwzięć związanych z organizacją WUF11 w Polsce (waga 33) oraz cena (waga 27).

Resort z wybraną agencją będzie pracować do 31 sierpnia br. Budżet wynosi 3 143 880 zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"