Trzytygodniowe wyzwanie w reklamie Biotebal Rzęsy XXL (wideo)

Polpharma rozpoczęła nową kampanię reklamową preparatu Biotebal Rzęsy XXL. Przygotowała ją agencja Opus B.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Trzytygodniowe wyzwanie w reklamie Biotebal Rzęsy XXL (wideo)

Bohaterka spotu stawia przed swoimi rzęsami trzytygodniowe wyzwanie, które można wykonać tylko przy pomocy serum na porost rzęs – Biotebalu Rzęsy XXL.

30 – i 15 -sek. spoty emitowane są w największych stacjach telewizyjnych. Kampanię wyprodukował Lemon Film, za postprodukcję odpowiedzialna była ICE. Spot wyreżyserowała Iwona Bielecka.

- "Liczę do trzech i…" - zapewne wiele z nas słysząc w dzieciństwie takie słowa, wiedziała, że za chwilę trzeba będzie zrobić coś bardzo szybko. Ten znany nam wszystkim „sposób pośpieszania” zdecydowaliśmy wykorzystać w najnowszym spocie Biotebal, by mocniej zaakcentować szybkość działania produktu - tłumaczy Agnieszka Wojtyniak, copywriter w Opus B.

Polpharma ma w swoim portfolio także lek Biotebal – kreacją jego kampanii zajmują się agencje Serviceplan Health i Change Serviceplan.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

PTWP znów kupuje. Tym razem w eventach

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

Odejście po dwóch dekadach. Zbigniew Parafianowicz żegna się z "Dziennikiem Gazetą Prawną"

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa