TUI reklamuje „beztroskie wakacje dla każdego” (wideo)

W telewizji rozpoczęła się kampania reklamowa letniej oferty wakacyjnej TUI Poland. Akcję pod hasłem „Beztroskie wakacje dla każdego” przygotowały firmy Brasil i Mediavest.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Kampania reklamowa oferty wyjazdowej TUI Poland na sezon Lato 2011 składa się z dwóch podstawowych przekazów. Pierwszy przybliża uroki spędzania wakacji z TUI każdemu dorosłemu klientowi. Natomiast drugi pokazuje zalety oferty TUI Family, obejmującej m.in. usługi animatora zabaw dla dzieci. Przypomnijmy, że marka TUI Family zastąpiła niedawno brand Scan Holiday, co również wspierały działania reklamowe (więcej na ten temat). Obecna kampania – prowadzona pod hasłem „Beztroskie wakacje dla każdego” – podkreśla dodatkowe korzyści z zarezerwowania wyjazdów przed końcem br. Oba przekazy są opierają się na humorze, pokazując atrakcje podczas wakacji spędzanych z TUI.

Akcja do końca grudnia będzie prowadzona w telewizji (30-sekundowe spoty w TVN, kanałach TVP, Polsacie i kanałach tematycznych z pakietu At Media), a w styczniu obejmie internet (reklamy wideo), radio oraz out of home. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa Brasil, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediavest.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych