Turniej Czterech Skoczni: 1,8 mln złotych wpływów reklamowych

Transmisje z Turnieju Czterech Skoczni w sezonie 2010/2011 przyciągnęły do TVP średnio 4,65 mln widzów.

ks
ks
Udostępnij artykuł:

To więcej niż przed rokiem kiedy te zawody w skokach narciarskich oglądało przyciągnęły 4,5 mln osób. Udział w rynku Turnieju wyniósł 37,71 proc. w grupie 4+ oraz 33,75 proc. w grupie 16-49. W sezonie 2009/2010 udziały konkursu wyniosły  odpowiednio 33,42 proc. i 29,39 proc.  

Jedynka podczas Turnieju była zdecydowanym liderem pasma. Druga pozycja z 1,65 mln widzów i 13,27 proc. udziału przypadła TVN.

Jak wynika z danych Nielsen Audience Measurement zawody chętniej oglądali mężczyźni, mieszkańcy wsi oraz osoby powyżej 60 roku życia. 

Wpływy reklamowe TVP przy Turnieju Czterech Skoczni 2010/2011 wyniosły niemal 1,8 mln złotych (dane cennikowe, bez rabatów).

Turnieju Czterech Skoczni wygrał Austriak Thomas Morgenstern, Adam Małysz zajął szóstą pozycję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Właściciel TVN wybierze Netfliksa? Ruszyły negocjacje ws. HBO Max

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Zmarł Rafał Kołsut. Jako dziecko był gwiazdą "Ziarna"

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

Ziętara zginął, bo był dziennikarzem. Kto i dlaczego straszy teraz media, które o tym piszą?

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"