Logotyp oraz oprawa antenowa Telewizji Puls po liftingu utrzymane są w kolorach biało-czerwonych. Jak informuje nas nadawca „czerwień logotypu została rozświetlona przez złoto, podkreślając tym samym wartość marki - Telewizja Puls przedstawia bogatą ofertę i emocje, a jednocześnie jest dostępna dla każdego widza, obecna w każdym polskim domu. Złote iskry w zwiastunach i zapowiedziach są spójne z całą wizją marki i dostosowane do aktualnej oferty programowej TV Puls”.
Twórcą odświeżonej oprawy Telewizji Puls jest Artur Cetnarowski z działu autopromocji Telewizji Puls pod kierownictwem Karola Wardy, zastępcy dyrektora programowego ds. promocji antenowej.

Kasia Moś śpiewa „Poczuj te emocje!”
Stacja TV Puls przygotowała również dżingiel „Poczuj te emocje!” w którym śpiewa Kasia Moś. Kompozytorem muzyki jest Rafał Kulczycki z Sirens.
##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/ogladalnosc-serial-rodzinny-interes-3-sezon-tv-puls,7170470244677761a ##











