TV Puls reklamuje wieczorne seriale

TV Puls wesprze start nowego pasma serialowego, nadawanego od poniedziałku do czwartku o 20.30, zewnętrzną kampanią reklamą. Obejmie ona prasę, radio i internet.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W ramach pasma, które wejdzie na antenę 5 września br., obejrzeć będzie można takie seriale jak „Gliniarz z Memphis”, „Wydział śledczy RIS”, „Miami Medical” oraz „Wyścig z czasem”. Codzienna wyświetlana będzie inna z tych produkcji.

Niestandardowe formy reklamowe (np. paski przy programie telewizyjnym z informacją o paśmie i serialu) pojawią się w wybranych tygodnikach telewizyjnych, a także na portalach internetowych (m.in. Onet.pl i Wp.pl). Planowana jest również emisja spotów radiowych w stacjach ogólnopolskich (m.in. RMF FM) oraz w regionalnych rozgłośniach.

Kreację przygotowała agencja Upgrade, media zaplanował dom Innovations Media. Kampania trwać będzie przez pierwsze trzy tygodnie września.

Analogiczną kampanię w mediach regionalnych TV Puls zaplanowała także na październik i listopad. Wówczas wspierać ona będzie wieczorne pasmo filmowe (nadawane od poniedziałku do czwartku o godz. 22.30), w którym prezentowane będą wyłącznie pozycje premierowe.

pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"