TV Puls będzie dostępna indywidualnie lub w pakietachreklamowych wraz z innymi kanałami z oferty At Media. Dziękipozyskaniu Pulsu dom sprzedaży będzie mógł zaoferować klientomreklamowym większy zasięg ich kampanii. Dotychczas At Mediaoferowała zakup przestrzeni reklamowej i wydarzeń specjalnych w 31tematycznych kanałach, teraz dołączy do nich TV Puls dystrybuowanaza pośrednictwem nadajników naziemnych.Podpisaniu umowy z At Media nie towarzyszyły żadne nowe zapowiedziprogramowe, szefów zmieniającego się kanału. Ramówka stacji naniespełna 3 tygodnie przed startem wciąż pozostaje nieznana.
Dzięki prasowym informacją wiemy, że znaleźć się w niej mająteleturnieje "Najgorszy polski kierowca" i "Are You Smarter Than a5th Grader", które wyprodukuje firma Mastiff Media Polska.
Poza tym TV Puls przygotowuje codzienny program informacyjny,pracami nad projektem kieruje Amelia Łukasiak. Głównie wydanie"Puls Raportu" będzie emitowane o 19.30, zaś wieczorne - o22.00.

Redakcją pogodową organizuje Katarzyna Trzaskalska, któraprzeszła z TVP1. Niebawem dołączy do niej Maja Popielarska z TVN,pojawi się także trzecia prezenterka. Z kolei sportem kierujeMariusz Jankowski, wcześniej dziennikarz sportowy Polsatu.











