Polsat Media sprzedaje czas reklamowy TV Republiki w dwóch pakietach

Polsat Media oferuje reklamodawcom czas reklamowy w TV Republika, której jest brokerem w dwóch pakietach kanałów tematycznych. Z miesięcznego budżetu klienta do stacji może trafić 0,5 proc. lub 1,5 proc. wydatków - dowiedział się serwis Wirtualnemedia.pl.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Polsat Media sprzedaje czas reklamowy TV Republiki w dwóch pakietach

W aktualnej ofercie stacja ta jest włączona do 2 najpopularniejszych pakietów zakupowych kanałów tematycznych. Pierwszy z nich to Pakiet Ogólny, który liczy 85 kanałów tematycznych (czyli wszystkich w ofercie Polsat Media). Są w nim m.in. wszystkie własne kanały tematyczne Polsatu, stacje BBC, AXN, CBS, Canal+Sport, Puls, Stopklatka, 4Fun itp. 

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/telewizja-republika-ile-zarabia-z-reklam-tomasz-sakiewicz,7169504324974721a ##

Drugi pakiet to Pakiet Męski obejmujący 41 kanałów tematycznych. Są w nim m.in. takie stacje, jak Polsat News, Polsat Film, Polsat Sport, Czwórka, Eska TV, Puls, SPI Kino Polska, Canal+ Sport. 

W Pakiecie Ogólnym zakładany proc. budżetu klienta w TV Republika w obrębie miesiąca wynosi 0,5 proc., zaś w Pakiecie Męskim - 1,5 proc.  Ale tylko teoretycznie. Z naszych ustaleń wynika, że to tylko zakładane udziały, a rzeczywistość czyli widownia w ramach każdego miesiąca i zamówienia mniej lub bardziej je weryfikują. Jeżeli widownia TV Republika rośnie to automatycznie też jej udział w pakietach jest wyższy. 

Warto też dodać, że w ofercie znajduje się zapis o tym, że “Polsat Media przysługuje prawo modyfikacji procentowego udziału poszczególnych Programów Telewizyjnych w składzie grupy objętej danym Zleceniem wielokanałowym”. 

Oznacza to, że w dowolnym momencie broker może zwiększyć ten udział w danym kanale, także już w trakcie realizacji zlecenia i po zawarciu umowy, co może poskutkować np. emisją większej niż planowano wstępnie liczby reklam w danej stacji np. kosztem innego kanału. 

Dużo droższe reklamy w TV Republika

Stawki za czas reklamowy w Telewizji Republika podwyższono kilka dni temu nawet 22-krotnie, przy programie informacyjnym „Dzisiaj” 30 sekund kosztuje maksymalnie 12 tys. zł. Stacja wielokrotnie wyższą oglądalność osiąga od trzech tygodni. 

W poprzedniej wersji cennika reklamowego Telewizji Republika, dostępnego w serwisie Polsat Media, stawka za 30-sekundowy spot w każdym paśmie wynosiła 550 zł (netto, bez rabatów). Teraz dostępna jest już zaktualizowana oferta. Najwięcej kosztują reklamy przy programie informacyjnym „Dzisiaj”: 11,7-12 tys. zł za emisję we wtorek, 11,1-11,4 tys. zł w czwartek, 10,8 tys. zł w poniedziałek, a 10,5 tys. zł w środę. Dużo mniej trzeba zapłacić za spot w sobotę czy niedzielę - stawki zaczynają się od 4,8 tys. zł. 

Emisja spotu w paśmie „Republika po południu” lub „Wolne głosy” po godz. 17 to wydatek nawet 9,3-9,6 tys. zł, przy „Dziennikarskim pokerze” po godz. 18 - 8,7 tys. zł, a przy „Przeglądzie prasy niemieckiej” tuż przed godz. 20 - też 8,7 tys. zł. Reklama przy porannym programie „Michał Rachoń. #Jedziemy” kosztuje maksymalnie 3,9 tys. zł, a przy wieczornym cyklu Jacka Sobali „Mówi się…” - do 6,6 tys. zł. 

Od wyłączenia 20 grudnia poprzedniej wersji TVP Info i "Wiadomości" TVP, TV Republika osiąga rekordową oglądalność w swojej historii, stała się kanałem newsowym numer dwa, wyprzedzając m.in. Polsat News. Od 1 do 7 stycznia średnia widownia minutowa stacji sięgnęła 187 643 osób (wobec nieco ponad 5 tys. w pierwszej połowie grudnia), a udział w rynku oglądalności - 3,46 proc. (dane Nielsen Audience Measurement).

W górę poszybowały też wyniki kanału youtube’owego TV Republika, gdzie stację na żywo śledzi równocześnie nawet ponad 20 tys. osób.

 

bg
Autor artykułu:
bg
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online