Grzegorz „Gambrinus” Bobrek i Szymon „Hed” Liebert odchodzą z TVgry

Z końcem stycznia z kanałem youtube’owym TVgry (należącym do Gry-Online) pożegnają się redaktor prowadzący Grzegorz „Gambrinus” Bobrek i jego zastępca Szymon „Hed” Liebert. Obaj stawiają na własne kanały.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Grzegorz „Gambrinus” Bobrek i Szymon „Hed” Liebert odchodzą z TVgry
Szymon „Hed” Liebert, fot. TVgry

- O zmianach myślałem już w 2019 roku, ale wtedy postanowiłem raz jeszcze „przycisnąć”. Zostałem na trzy kolejne lata i nie mam wątpliwości, że to zasługa ludzi - świetnie się pracowało w tym zespole, super było współtworzyć TVGRY - zapewnił Szymon „Hed” Liebert na swoim profilu instagramowym.

- Teraz jednak chcę skupić się na realizacji pomysłów, które gromadziłem w głowie od miesięcy. Urzeczywistnienie niektórych z nich zobaczycie od razu, na inne przyjdzie trochę poczekać - zapowiedział. - Nie zawsze będą to pomysły związane z grami, ale spokojnie: wciąż myślę o gliczach, crapach i dziwnych mechanikach gier - dodał.

Szymon „Hed” Liebert był jednym z twórców i zastępcą redaktora prowadzącego TVgry.

Kanał youtube’owym TVgry ma 1,3 mln subskrybentów, a zamieszczonych na nim 3,2 tys. materiałów zanotowało łącznie 1,01 mld odtworzeń. Z kanałem jest związany serwis internetowy TVgry.pl.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Szymon Liebert (@hedgamer)

Z TVgry żegna się Grzegorz „Gambrinus” Bobrek

W grudniu o swoim odejściu z TVgry poinformował Grzegorz Bobrek, znany też jako Gambrinus. Z kanałem był związany przez 8 lat, w ostatnim okresie jako redaktor prowadzący. Ogółem w Gry-Online pracował przez 11 lat.

- To był niesamowicie rozwijający projekt i czuję dumę, że tak długo prowadziłem najlepszą ekipę polskiego YouTube'a - podkreślił Grzegorz Bobrek. - Co dalej? Czas iść na swoje. W styczniu i lutym 2022 r. na YT polecą moje ostatnie materiały przygotowane dla TVGRY. I tak, będzie coś o śmierci gier - zapowiedział.

- Ale 2022 rok to już przede wszystkim czas rozwoju własnego kanału historycznego. Do tego łączymy siły z @zytamachnicka w obszarze wystąpień, warsztatów i innych form edukacyjnych dla biznesu. Na oku mam też inne projekty, także w obszarze gamingu - wyliczył.

Wyświetl ten post na Instagramie                       Post udostępniony przez Grzegorz Bobrek (@grzegorz.bobrek)

Firma Gry-Online, do której należą też serwisy Gry-Online.pl, Gameplay.pl i Gamepressure.com, w 2020 roku osiągnęła wzrost przychodów o 29,4 proc. do 8,15 mln zł oraz zysku netto z 930 tys. zł do 1,57 mln zł. Dwie trzecie przychodów firmy zapewnia emisja reklam, a jedną trzecią - sprzedaż płatnych treści.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami