PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
13 mld zł na reklamę telewizyjną w I półroczu, TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
TVN Style wyłoni najlepszego fryzjera w Polsce. Michał Piróg jurorem „Mistrzowskiego cięcia”
Przeprosiny dla TVN S.A.
„Nowa Maja w ogrodzie” hitem HGTV. Jesienią nowe odcinki
„Nowa Maja w ogrodzie” hitem HGTV. Jesienią nowe odcinki
Fiskus chce od TVN 110 mln zł. „Nie zgadzamy się. Zapłacimy, ale się odwołamy”
Polsat wyprzedził TVP1, która zanotowała największy spadek. Udane półrocze TV4 i TVN24 (raport)
Polsat liderem, TVP1 z najgorszą oglądalnością w historii, mecz Polska-Rumunia hitem czerwca
Coraz gorsze wyniki „wielkiej czwórki”, udany tydzień TVP Info. „Fakty” i „Sprawa dla reportera” hitami
Przeciętny Polak ogląda telewizję przez 4 godz. i 36 min dziennie
„Wielka czwórka” z najniższym udziałem w historii. Mecz Polska-Słowacja hitem tygodnia
Rosną ceny reklam w TVN, najdrożej przy „Projekt Lady” i „Faktach”
Udany tydzień Polsatu. 8 mln widzów meczu Polska-Rumunia
Koniec „Top Model” w TVN. Jesienią stacja nie pokaże kolejnego sezonu
„Diagnoza” z Mają Ostaszewską jesienią w TVN. „Tajemnicę odkryjemy odcinek po odcinku” (tylko u nas zdjęcia)
„Diagnoza” z Mają Ostaszewską jesienią w TVN. „Tajemnicę odkryjemy odcinek po odcinku” (tylko u nas zdjęcia)
Ks. Kazimierz Sowa: nie polemizować, tylko zniszczyć „Gazetę Polską”, rząd PO-PSL ze wzrostami sondażowymi dzięki sukcesom sportowym
TVN z 10. edycją „Projektu plaża”
Polscy producenci po Series Manii 2017: seriale lepsze niż kino, coraz więcej projektów o suberbohaterach (opinie)
Polscy producenci po Series Manii 2017: seriale lepsze niż kino, coraz więcej projektów o suberbohaterach (opinie)
TVP1 i TVP2 straciły w maju najwięcej widzów, Polsat i TVN liderami oglądalności
Udany tydzień Polsatu i stacji newsowych, hitami seriale TVP2
Popołudniowe paradokumenty TVN śledziło od 760 tys. do 1,60 mln widzów. 177,58 mln zł z reklam
TVN liderem oglądalności w prime-time. TVP2 na drugim miejscu
Zamożni Polacy regularnie czytają gazety, „Newsweeka” i „Politykę” oraz oglądają TVN
Nadawcy chcą likwidacji reklam w TVP. „Można wykorzystać nowelizację ustawy abonamentowej”
Nadawcy chcą likwidacji reklam w TVP. „Można wykorzystać nowelizację ustawy abonamentowej”
„Wiadomości” krytykowane za materiał o śmierci Igora Stachowiaka, policja wytyka błędy „Faktom” TVN
Dominacja seriali TVP wśród hitów tygodnia, „Fakty” najwyżej wśród dzienników
„Lista klientów” i „Masters of sex” w TVN7
TVN Media z pięcioma nowymi formatami rich media reklam mobilnych
„Zaskocz mnie!” jesienną nowością TVN Style. Stacja szuka uczestników
Martyna Wojciechowska: z pobytu w Pakistanie powstanie odcinek „Kobiety na krańcu świata” oraz dokument
Ringier Axel Springer Media za 25 proc. udziałów Onetu zapłacił TVN 185 mln zł
Rosną wydatki reklamowe na telewizję. TVP2 z większymi wpływami niż TVP1
Scripps Networks Interactive z wyższymi przychodami i niższym zyskiem, wpływy TVN wzrosły o 4,1 proc.