TVN będzie sprzedawać reklamy w TV Puls

Grupa TVN będzie sprzedawać reklamy innych nadawców. Pierwszym klientem jej nowego projektu Premium TV, została TV Puls. Zrezygnowała ona ze współpracy z dotychczasowym brokerem - At Media.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:

- Premium TV to odpowiedź na potrzeby kanałów nie posiadających własnych sił sprzedażowych, a chcących podkreślać jakość swojego produktu. W tym obszarze Grupa TVN ma spore doświadczenie sprzedając z powodzeniem swoje kanały m.in. TVN 24, TVN Style - mówi Andrzej Karasowski, szef projektu Premium TV i jednocześnie dyrektor ds. rozwoju i synergii w Dziale Badań i Rozwoju Produktu Reklamowego TVN. Jak dodaje, nowa działalność to dla Grupy TVN “wejście w bardzo dynamicznie rozwijający się segment rynku oraz wzmocnienie oferty reklamowej”

Pierwszym nadawcą z którym Biuro Reklamy Grupy TVN współpracować będzie w obszarze sprzedaży spotów reklamowych i sponsoringu, została TV Puls.

- Podjęliśmy tą decyzję po długotrwałej analizie wszystkich ofert brokerskich, które otrzymaliśmy, oraz kilkumiesięcznych negocjacjach - dodaje Dariusz Dąbski, prezes TV Puls. - Wybraliśmy ofertę Premium TV, ponieważ naszym zdaniem jest ona dla nas najkorzystniejsza na obecnym etapie rozwoju TV Puls. Wierzymy, że nasza współpraca (....) przyczyni się do optymalizacji naszych zasobów i stworzenia dodatkowej wartości komunikacyjnej dla reklamodawców - dodaje.

Przez ostatnie trzy lata za sprzedaż czasu reklamowego TV Puls odpowiadała spółka At Media, sprzedająca czas w 53 kanałach tematycznych. W jej portfolio TV Puls była kanałem o największej oglądalności, stacja ta osiąga bowiem ponad 1,5 proc. udziału w rynku. - W toku negocjacji ze stacją nie podjęliśmy wyzwania zagwarantowania kwoty ze sprzedaży na naszym zdaniem nieuzasadnionym biznesowo poziomie. At Media jest niezależnym od stacji domem sprzedaży reklam, w związku z czym nie mamy za sobą nadawcy, który finansowałby różnicę pomiędzy gwarantowaną kwotą ze sprzedaży, a faktycznie osiągniętymi przychodami reklamowymi stacji - tłumaczy Maria Wajda, dyrektor zarządzająca At Media.

Mimo rozstania,  przedstawiciele TV Puls i At Media w komunikatach podkreślili jednak, że ich dotychczasowa współpraca była udana i życzyli sobie dalszych sukcesów.

TV Puls jest jedną z siedmiu ogólnopolskich stacji naziemnych. Obecnie dociera do 82,7 proc. gospodarstw domowych w Polsce, a wraz z procesem cyfryzacji jej zasięg powiększy się do 100 proc.

TVN informuje, że rozmawia już z kolejnymi nadawcami, którym chce zaoferować sprzedaż reklam w ramach Premium TV. Ich nazw nie ujawnia.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online