- Wierzymy, że dołączając do grona sygnatariuszy tej inicjatywy możemy skutecznie współdziałać na rzecz osłabienia pozycji piratów. Uświadomienie wszystkim uczestnikom rynku, że ich reklamy mogą wspierać piratów jest bardzo dobrą inicjatywą IAB - mówi Maciej Maciejowski, członek zarządu TVN, odpowiedzialny za rozwój biznesu.
##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wlodzimierz-schmidt-pirackie-serwisy-zarabiaja-50-mln-zl-rocznie-na-reklamach ##
Sygnatariusze porozumienia współpracują z reklamodawcami, domami mediowymi i innymi podmiotami związanymi z reklamą internetową. Celem współpracy jest podejmowanie działań antypirackich.Inicjatywa została ogłoszona podczas Forum IAB 2014 w czerwcu br. Patronatem honorowym objęło ją Ministerstwo Kultury i Dziedzictwa Narodowego oraz Ministerstwo Administracji i Cyfryzacji.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/wlodzimierz-schmidt-pirackie-serwisy-zarabiaja-50-mln-zl-rocznie-na-reklamach ##











