Udział liderującej TVP1 w okresie od 30 czerwca do 6 lipca 2014 roku zwiększył się o 0,18 pkt. proc. do 12,55 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w analizowanym okresie wzrósł o 0,26 pkt. proc. i wyniósł 10,63 proc. Na ostatnią pozycję podium awansował TVN, który rok wcześniej był czwarty. Jego wynik to 9,91 proc., po jednak spadku o 0,14 pkt. proc. Natomiast na czwarte miejsce spadła TVP2 (9,72 proc.; w dół o 0,58 pkt. proc.).Wysokimi udziałami w rynku telewizyjnym w zeszłym tygodniu (na tle ostatnich paru tygodni) pochwalić się mogły takie kanały jak: TVN7 (3,71 proc.; + 0,22 pkt. proc.), Polsat 2 (1,98 proc.; + 0,09 pkt. proc.), TVP Seriale (1,69 proc.; + 0,12 pkt. proc.), Puls 2 (1,62 proc.; + 0,17 pkt. proc.), TVP Rozrywka (0,98 proc.; + 0,05 pkt. proc.), TV6 (0,89 proc.; + 0,04 pkt. proc.), TVP Polonia (0,82 proc.; + 0,09 pkt. proc.), Polo TV (0,81 proc.; + 0,02 pkt. proc.) i TVP Sport (0,76 proc.; pomimo spadku w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,12 pkt. proc.).

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) pozycję lidera zajął Polsat. Stacja ta zanotowała spadek o 0,03 pkt. proc. do 11,64 proc. udziału. Drugie miejsce należało do TVP1, której udział zwiększył się o 0,21 pkt. proc. do 11,62 proc. Z miejsca czwartego na ostatnią lokatę podium awansował TVN - jednak spadek o 0,15 pkt. proc. do 10,05 proc. udziału. Natomiast na czwarte miejsce spadła Dwójka (w dół o 0,71 pkt. proc. do 9,89 proc.).
Największą widownię w zeszłym tygodniu - 4,51 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP1 mecz Brazylia - Kolumbia.
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 30.06.2014 - 06.07.2014 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 30.06.2014 - 06.07.2014 - grupa 16-49 (tabela)











