TVN Media z ofertą brand experience na player.pl

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowe rozwiązanie z obszaru content marketingu na platformie player.pl „Brand Experience".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TVN Media z ofertą brand experience na player.pl

„Brand Experience" to produkt, który zapewnia markom ekskluzywną, dedykowaną przestrzeń do komunikacji z użytkownikami w ramach serwisu player.pl. Rozwiązanie dostępne jest w pakiecie „Player z reklamami" (Player Adlite). To nowa odsłona produktu Content Commerce Hub, czyli specjalnej dedykowanej strefy dla marki partnerskiej, która pozwala reklamodawcy na profilowanie swojej komunikacji i wyjątkowe angażowanie użytkowników.

- Treści dostępne na player.pl cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników. Wprowadzenie dostępu do nich za paywall'em nie zmieniło tego trendu. Świadczy to o unikalności player.pl, a także o wysokiej jakości oferty programowej. Tworząc Brand Experience zapraszamy reklamodawców i ich marki do bycia częścią tego ekosystemu, do budowania komunikacji w oparciu o to, co mamy najcenniejszego do zaoferowania widzom -  mówi Agnieszka Gajzler-Barylska, dyrektor działu strategii i rozwoju digital w TVN Media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prince-charming-gejowski-kto-wystapi-gdzie-ogladac-player-pl ##

"Brand Experience" na czym polega

W ramach współpracy między Playerem a markami korzystającymi z „Brand Experience" w serwisie powstaje dedykowana sekcja poświęcona danej marce. Następnie reklamodawcy mają do dyspozycji szeroki zestaw rozwiązań i świadczeń, które zwiększają dopasowanie przekazu do użytkownika. Mogą zdecydować się na zasilenie swojej strefy kontentem Playera powiązanym z daną marką – np. w przypadku gdy reklamowany jest produkt z dziedziny beauty, w strefie partnera mogą znaleźć się adekwatne treści z programów TVN Grupa Discovery.

W ramach „Brand Experience" możliwe jest także zaimplementowanie Social Stream. Ta technologia pozwala na agregowanie w Playerze dedykowanych treści pochodzących z mediów społecznościowych. Partnerzy mogą także skorzystać z modułu z feedami e-commerce. Rozwiązanie to pozwala na automatyczne łączenie użytkowników z wybranymi produktami w e-sklepie. Możliwe jest też przekazanie swoim klientom voucherów do Playera, które przekierowują użytkowników bezpośrednio do strefy marki. Dzięki temu klienci partnerów Playera mogą cieszyć się szeroką biblioteką jednego z najbardziej przekrojowych serwisów VOD na polskim rynku, a jednocześnie zapoznać się ofertą firmy partnerskiej.

W celu zagwarantowania szerokiego ruchu w ramach „Brand Experience" sekcja wsparta jest kampanią promocyjną w kanałach własnych TVN Grupa Discovery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"