TVN Media z ofertą brand experience na player.pl

Biuro Reklamy TVN Media wprowadza nowe rozwiązanie z obszaru content marketingu na platformie player.pl „Brand Experience".

jd
jd
Udostępnij artykuł:
TVN Media z ofertą brand experience na player.pl

„Brand Experience" to produkt, który zapewnia markom ekskluzywną, dedykowaną przestrzeń do komunikacji z użytkownikami w ramach serwisu player.pl. Rozwiązanie dostępne jest w pakiecie „Player z reklamami" (Player Adlite). To nowa odsłona produktu Content Commerce Hub, czyli specjalnej dedykowanej strefy dla marki partnerskiej, która pozwala reklamodawcy na profilowanie swojej komunikacji i wyjątkowe angażowanie użytkowników.

- Treści dostępne na player.pl cieszą się ogromną popularnością wśród użytkowników. Wprowadzenie dostępu do nich za paywall'em nie zmieniło tego trendu. Świadczy to o unikalności player.pl, a także o wysokiej jakości oferty programowej. Tworząc Brand Experience zapraszamy reklamodawców i ich marki do bycia częścią tego ekosystemu, do budowania komunikacji w oparciu o to, co mamy najcenniejszego do zaoferowania widzom -  mówi Agnieszka Gajzler-Barylska, dyrektor działu strategii i rozwoju digital w TVN Media.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/prince-charming-gejowski-kto-wystapi-gdzie-ogladac-player-pl ##

"Brand Experience" na czym polega

W ramach współpracy między Playerem a markami korzystającymi z „Brand Experience" w serwisie powstaje dedykowana sekcja poświęcona danej marce. Następnie reklamodawcy mają do dyspozycji szeroki zestaw rozwiązań i świadczeń, które zwiększają dopasowanie przekazu do użytkownika. Mogą zdecydować się na zasilenie swojej strefy kontentem Playera powiązanym z daną marką – np. w przypadku gdy reklamowany jest produkt z dziedziny beauty, w strefie partnera mogą znaleźć się adekwatne treści z programów TVN Grupa Discovery.

W ramach „Brand Experience" możliwe jest także zaimplementowanie Social Stream. Ta technologia pozwala na agregowanie w Playerze dedykowanych treści pochodzących z mediów społecznościowych. Partnerzy mogą także skorzystać z modułu z feedami e-commerce. Rozwiązanie to pozwala na automatyczne łączenie użytkowników z wybranymi produktami w e-sklepie. Możliwe jest też przekazanie swoim klientom voucherów do Playera, które przekierowują użytkowników bezpośrednio do strefy marki. Dzięki temu klienci partnerów Playera mogą cieszyć się szeroką biblioteką jednego z najbardziej przekrojowych serwisów VOD na polskim rynku, a jednocześnie zapoznać się ofertą firmy partnerskiej.

W celu zagwarantowania szerokiego ruchu w ramach „Brand Experience" sekcja wsparta jest kampanią promocyjną w kanałach własnych TVN Grupa Discovery.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Przejęcie Warner Bros. przez Netfliksa pod znakiem zapytania? Potrzeba zgody Donalda Trumpa

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Pół miliarda kary z Komisji Europejskiej dla platformy Muska

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji