TVN Media przez kolejny rok brokerem reklamowym Telewizji Puls

Telewizja Puls, nadawca kanałów TV Puls i Puls 2, oraz TVN Media podpisały umowę o współpracy w zakresie sprzedaży czasu reklamowego w 2016 roku.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
TVN Media przez kolejny rok brokerem reklamowym Telewizji Puls
Dariusz Dąbski, prezes TV Puls

TVN Media w ramach Premium TV będzie kontynuować wyłączną reprezentację handlową Telewizji Puls w zakresie sprzedaży spotów reklamowych oraz sprzedaży sponsoringu. Umowę podpisano na rok.

- Naszym priorytetem było wybranie takiej oferty, która zapewni kanałom TV Puls i Puls 2 optymalne warunki do ich dalszego rozwoju, dlatego po skrupulatnej analizie wszystkich złożonych ofert zdecydowaliśmy się na dalszą współpracę z brokerem, który nam to gwarantuje - komentuje Dariusz Dąbski, prezes Telewizji Puls.

Telewizja Puls jest nadawcą stacji TV Puls i Puls 2, których łączny udział w rynku telewizyjnym w październiku br. wyniósł 4,52 proc. (według danych Nielsen Audience Measurement).

TVN Media brokerem Telewizji Puls jest od 2011 roku. Ogółem spółka sprzedaje czas reklamowy w prawie 60 kanałach telewizyjnych - zarówno tych z Grupy TVN, jak i należących do innych nadawców.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

PKO BP szuka platformy do monitoringu i moderacji treści w internecie

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Ilu widzów miało "Ostre cięcie"? TVN Style szykuje kolejną edycję

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela