Liderem rynku telewizyjnego w okresie od 17 do 23 września br. była stacja TVN. Jej udział wzrósł o 0,39 pkt. proc. do 16,02 proc. - wynika z danych w Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajął Polsat, którego udział w rynku wzrósł o 0,22 pkt. proc. do 14,67 proc. Na ostatnim miejscu podium uplasowała się TVP1 z wynikiem na poziomie 13,86 proc. (po spadku o 0,17 pkt. proc.). Na czwartej pozycji znalazła się TVP2 (12,17 proc., spadek o 0,34 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) także na pozycji lidera umocniła się TVN, która zyskała tutaj 0,50 pkt. proc. do 17,40 proc. udziału. Na drugim miejscu znalazł się Polsat, po spadku udziału o 0,04 pkt. proc. do 16,49 proc. Z kolei trzecie miejsce zajęła TVP2 (10,48 proc., spadek o 0,59 pkt. proc.).

Największą popularnością w zeszłym tygodniu (7,38 mln widzów) cieszył się wyemitowany przez TVP2 serial „M jak miłość”. Wysoką widownię zanotowały również inne sztandarowe seriale TVP: „Na dobre i na złe” (5,67 mln), „Ojciec Mateusz” (5,10 mln) oraz „Barwy szczęścia” (4,45 mln).
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.09-23.09.2012 - grupa 4+
15 najlepiej oglądanych programów w dniach 17.09-23.09.2012 - grupa 16-49











