Udział liderującego Polsatu w okresie od 21 do 27 września 2015 roku zmniejszył się o 0,07 pkt. proc. do 12,02 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl.
Drugą lokatę zajęła TVP1, której udział w analizowanym okresie spadł o 0,08 pkt. proc. i wyniósł 11,89 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasował się TVN. Wynik tej stacji to 11,41 proc., po wzroście o 0,01 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce przypadło TVP2 (8,88 proc.; w dół o 0,17 pkt. proc.).
W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) nowym liderem został TVN, który tydzień wcześniej był drugi. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,68 pkt. proc. do 13,99 proc. udziału. Na drugie miejsce spadł Polsat, którego udział zmniejszył się o 0,04 pkt. proc. do 13,51 proc.
Z miejsca czwartego na ostatnią pozycję podium awansowała Jedynka - udział tej stacji wyniósł 8,02 proc., po wzroście o 0,12 proc. Zaś na czwartą lokatę spadła Dwójka (w dół o 0,59 pkt. proc. do 7,52 proc.).

Największą widownię w zeszłym tygodniu zgromadził tradycyjnie serial „M jak miłość”, którego odcinek z 21 września oglądało 6,56 mln widzów.
Drugie miejsce należało do siostrzanego serialu „Na dobre i na złe”, którego premierowy odcinek obejrzało w TVP2 średnio 4,76 mln widzów. Podium uzupełnia „Ojciec Mateusz” Jedynki z widownią na poziomie 4,43 mln osób (24 września; więcej na ten temat).
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 21.09.2015 - 27.09.2015 - grupa 4+
20 najlepiej oglądanych programów w dniach 21.09.2015 - 27.09.2015 - grupa 16-49











