Udział kobiecego TVN Style wyniósł w ubiegłym miesiącu 0,60 proc. po wzroście względem lipca ub.r. o 30,4 proc. Tym samym stacja ta awansowała z miejsca drugiego na pozycję lidera. Na miejsce drugie spadł kanał TLC, którego udział jednak wzrósł o 3,8 proc. i wyniósł 0,54 proc. Na ostatnim miejscu podium znalazł się męski kanał TVN Turbo. Jego udział w lipcu br. to 0,50 proc. po wzroście o 19 proc. Najwięcej w zestawieniu kolejny miesiąc z rzędu zyskał kanał Domo, którego udział powiększył się aż o 225 proc. i wyniósł 0,13 proc. Dało to tej stacji awans z pozycji dziesiątej na siódmą. Ponownie najwięcej stracił zajmujący bez zmian ostatnią lokatę Fashion, którego wynik tym razem zmalał praktycznie do zera, gdyż jego udział nawet nie przekroczył granicy 0,01 proc. Wysokim wynikiem pochwalić się może nowa stacja TTV , która rozpoczęła nadawanie 2 stycznia br., a w lipcu br. jej udział wyniósł aż 0,35 proc. Jednakże nadaje ona w ramach pierwszego multipleksu nadziemnej telewizji cyfrowej, który obecnie swoim zasięgiem obejmuje już aż 92 proc. mieszkańców Polski.

W grupie widzów między 16. a 49. rokiem życia liderem w lipcu br. także był kanał TVN Style (0,85 proc. udziału, wzrost o 30,8 proc.), na drugim miejscu znalazł się kanał TLC (0,83 proc. udziału, wzrost o 18,6 proc.), a trzecie było TVN Turbo (0,81 proc., + 15,7 proc.). Liderem wzrostu w tej grupie także był kanał Domo, który zanotował aż o 433,3 proc. wyższy wynik niż w lipcu ub.r. Także i liderem spadku był tutaj kanał Fashion, którego udział i w tej grupie wiekowej nie przekroczył granicy 0,01 proc.
Najchętniej oglądanym programem w kanałach lifestylowych w ostatnim miesiącu był program “Misja Martyna”, który do TVN Style przyciągnął aż 185 tys. widzów. W top 10 znalazło się aż pięć programów tej stacji. Dwie pozycje wprowadził TVN Turbo, a po jednej - Polsat Play, TLC oraz TTV.
Wszystkie dane Nielsen Audience Measurement dla Wirtualnemedia.pl dzięki uprzejmości Atmedia.











