TVN Style liderem stacji lifestylowych. HGTV z lepszym wynikiem niż TVN Meteo Active

W lutym 2017 roku liderem oglądalności wśród kanałów lifestylowych w Polsce był TVN Style. Piąte miejsce zajęła nowa stacja HGTV Home & Garden - wynika z raportu Wirtualnemedia.pl.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział TVN Style w rynku telewizyjnym w lutym 2017 roku wyniósł 0,61 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do lutego 2016 roku wynik ten zmniejszył się o 3,17 proc.

Drugie miejsce zajęło TVN Turbo, którego wynik w analizowanym okresie zwiększył się o 2 proc. i wyniósł 0,51 proc. Kanał ten przed rokiem był trzeci.

Z kolei na trzecią lokatę, z udziałem wynoszącym 0,46 proc., spadł Polsat Play. Jego wynik poszedł w dół o 19,30 proc.

Czwartą pozycję zajął Polsat Cafe, którego udział zwiększył się o 12,82 proc. do 0,44 proc.

Na piątej lokacie uplasował się nowy kanał HGTV Home & Garden, który wystartował w sobotę, 7 stycznia br. w wyniku przekształcenia TVN Meteo Active. Jego średni udział w lutym br. wyniósł 0,36 proc., podczas gdy wynik samego TVN Meteo Active w lutym ub.r. wynosił 0,09 proc. (stacja ta była wówczas 9.). Oznacza to największy wzrost w zestawieniu, wynoszący 300 proc. HGTV od pierwszego dnia emisji nadaje w jakości HD. Stację oglądać można w kablówkach i na platformach satelitarnych, w których do tej pory był dostępny TVN Meteo Active.

Z kolei największą stratę zanotował kanał Discovery Life, który spadł z pozycji 6. na 11. Jego wynik zmalał o 56,25 proc. do 0,07 proc.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/eurosport1-liderem-kanalow-sportowych-w-lutym-2017 ##

grafika

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycję lidera w lutym br. ex aequo zanotowały dwie stacje: TVN Style i TVN Turbo, których udział wyniósł po 0,86 proc. Wynik tej pierwszej stacji względem lutego ub.r. się nie zmienił, a tej drugiej - wzrósł o 8,86 proc. (stacja ta awansowała z miejsca drugiego).

Podium uzupełnia Polsat Play (w dół o 27,54 proc. do 0,50 proc.).

Najwięcej też i tutaj zyskał kanał HGTV (jego udział względem TVN Meteo Active z lutego ub.r. wzrósł o 412,50 proc. do 0,41 proc.), a największy spadek odnotowało Discovery Life (było to 42,86 proc. do 0,08 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Co kupno Warner Bros. przez Netfliksa zmieni w Polsce? Pracownicy TVN dostali list od szefa WBD

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

Prasa umiera? Skądże! Wydawca "Vogue Polska" wprowadzi do Polski kolejny luksusowy tytuł [TYLKO U NAS]

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

"Święta marzeń" w piosence Polsatu na Boże Narodzenie. Ibisz świętym Mikołajem

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Będzie mega fuzja. Netflix kupuje Warner Bros. Discovery bez telewizji

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Gwiazdor Modern Talking na Sylwestrowej Mocy Przebojów Polsatu. Obok Zenek Martyniuk, Beata Kozidrak i Skolim

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online

Globalna awaria Cloudflare. Nie działała Canva, Downdetector i sklepy online