Udział będącej liderem kobiecej stacji TVN Style w 2013 roku wyniósł 0,68 proc., po wzroście wobec 2012 roku o 17,24 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych przez jednego z nadawców.
Z czwartej na drugą lokatę awansował skierowany do mężczyzn Polsat Play, którego udział zwiększył się najbardziej w analizowanym okresie, bowiem o 42,42 proc. i wyniósł 0,47 proc.
Polsat Play zepchnął z drugiego miejsca na trzecie stację TVN Turbo. Udział męskiej telewizji Grupy TVN w 2013 roku wyniósł 0,46 proc., po spadku o 6,12 proc. W ubiegłym tygodni spółka poinformowała, że stacja ma nowego szefa. Pawła Jordana zastąpił w tej roli Przemysław Kwiatkowski (dowiedz się więcej).
Natomiast największy spadek w rankingu zanotowała zajmująca ostatnią lokatę (po spadku z miejsca dziewiątego) stacja Love, której średni roczny udział zmniejszył się o 66,67 proc. do poziomu 0,01 proc. Do maja ub.r. kanał ten nazywał się Wedding TV. Pod koniec listopada ub.r. stacja Love zniknęła z oferty Cyfrowego Polsatu (więcej na ten temat).

Wśród widzów w grupie komercyjnej pozycja lidera także należała do stacji TVN Style, której udział zwiększył się w tym ujęciu o 15,19 proc. i wyniósł 0,91 proc. Drugie miejsce zajął kanał TVN Turbo (0,71 proc. udziału; spadek o 7,79 proc.), a trzecie -TLC (0,59 proc.; w dół o 7,81 proc.).
Również i pod tym względem największym wzrostem (o 46,15 proc.) pochwalić się mógł plasujący się na czwartej lokacie Polsat Play. Z kolei najwięcej stracił zajmujący ostatnie miejsce kanał Viacom Blink! - było to 66,67 proc.











