TVN zarobiła 117 726 907 zł, czyli o ponad 36 mln zł więcej niż analogicznym okresie 2006 roku – wynika z danych Expert Monitor. Na drugim miejscu znalazła się Telewizja Polsat, która zanotowało przychody reklamowe na poziomie 84 162 694 zł (4,8 milionów zł więcej niż w 2006 roku).
Na trzecim miejscu telewizyjna "Jedynka" a na czwartym uplasowała się "Dwójka" - oba kanały telewizji publicznej zanotowały wzrost wpływów reklamowych.
Wśród kanałów tematycznych najwięcej zarobiła TVN24 - wzrost z 4,6 mln zł do 9,6 mln zł.
Wszystkie monitorowane telewizje zarobiły w styczniu 2007 roku 453 825 599 zł wobec 333 958 524 zł w 2006 roku.
bez autopromocji Rok / MiesiącI.2007TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV453 825 599 złTVN117 726 907 złPOLSAT84 162 694 złTVP 178 119 678 złTVP 253 317 533 złTV 415 354 155 złTELE 59 843 188 złTVN 249 647 787 złTVN SIEDEM8 605 769 złAXN od 2007.016 911 532 złMTV6 395 100 zł

bez autopromocji Rok / MiesiącI.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV333 958 524 złTVN81 413 887 złPOLSAT79 313 909 złTVP 160 383 830 złTVP 239 529 146 złTV 411 986 859 złTELE 510 390 635 złTVN SIEDEM7 614 527 złTVN 244 656 681 złVIVA POLSKA3 677 580 złDISCOVERY CHANNEL3 489 010 zł
dane cennikowe netto, bez autopromocji, źródło: Expert Monitor











