TVN: „Ugotowani” 1,62 mln widzów i 7,5 mln z reklam

Pierwszą edycję programu „Ugotowani” śledziło w TVN 1,62 mln widzów. To nieznacznie więcej niż stacja miała w tym paśmie przed rokiem. Wpływy reklamowe wyniosły 7,5 mln złotych (bez rabatów).

ks
ks
Udostępnij artykuł:

„Ugotowani” zapewnili stacji średnio 12,61 proc. udziału w rynku w grupie 4+ oraz 16,8 proc. udziału wśród widzów między 16 a 49 rokiem życia. Przed rokiem te proporcje wynosiły odpowiednio 11,83 i 15 proc. udziału - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

 

TVN w trakcie emisji formatu zajmował trzecią pozycję na rynku. Lepsze okazały się TVP1 (3,95 mln widzów i 30,8 proc. udziału) oraz TVP2 (2 mln widzów i 15,66 proc. udziału).  

Wśród widzów „Ugotowanych” dominowały kobiety oraz mieszkańcy miast.

 

W każdym odcinku „Ugotowanych” brały udział cztery wybrane w castingach osoby z jednego miasta. Każda z nich przygotowała posiłek (trzy dania – przystawka, danie główne, deser) i zaprosiła do swojego domu/mieszkania na kolację pozostałych uczestników. W punktach oceniali oni przygotowany posiłek, jego pomysłowość, sposób podania, kompozycję poszczególnych dań oraz ogólną atmosferę wieczoru, w tym dodatkowe atrakcje, jak też samego gospodarza, z którym rywalizowali o wygraną. Show powstawało na licencji brytyjskiego formatu “Come Dine With Me”.Na razie nie wiadomo czy powstanie kolejna polska seria.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

KRRiT przedłuża koncesje. Chodzi m.in. o stacje Polsatu i Canal+

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Polsat Box udostępnił za darmo wiele kanałów

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

Współpracownica Agory bez pieniędzy po porodzie? Firma odpowiada "Solidarności"

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

KRRiT zaakceptowała plany mediów publicznych. Co z likwidacją kanałów TVP?

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Dwa nowe tytuły w ofercie InPostu. Zamówisz je do Paczkomatu

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"

Nowa prezeska wydawcy "Pisma"