TVN wyprzedził Polsat. Seriale TVP hitami tygodnia

W minionym tygodniu na pozycję lidera oglądalności w rynku telewizyjnym awansował TVN. Stacja ta pierwsze miejsce zajęła również wśród widzów w grupie komercyjnej. Szczegóły w tradycyjnym podsumowaniu tygodnia.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Udział liderującego TVN w okresie od 22 do 28 września 2014 roku zwiększył się o 0,84 pkt. proc. do 13,42 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych na zlecenie portalu Wirtualnemedia.pl. Tydzień wcześniej stacja ta zajmowała miejsce drugie.

Z kolei na drugą lokatę spadł Polsat, którego udział w analizowanym okresie zmalał o 1,05 pkt. proc. i wyniósł 12,78 proc. Na ostatniej pozycji podium uplasowała się TVP1. Jej wynik to 10,37 proc., po wzroście o 0,13 pkt. proc. Natomiast czwarte miejsce zajęła TVP2 (9,34 proc.; do góry o 0,34 pkt. proc.).

Ogółem łączny udział czterech głównych stacji telewizyjnych w analizowanym okresie uplasował się na poziomie 45,91 proc., po wzroście w porównaniu do poprzedniego tygodnia o 0,26 pkt. proc.

W grupie 16-49 (docelowej dla stacji komercyjnych) na pozycji lidera umocnił się TVN. Stacja ta zanotowała wzrost o 0,75 pkt. proc. do 15,10 proc. udziału. Drugie miejsce zajął Polsat, którego udział zmniejszył się o 1,41 pkt. proc. do 13,86 proc.

Na ostatniej lokacie podium znalazła się TVP2 - wzrost o 0,74 pkt. proc. do 8,05 proc. udziału. Czwarte miejsce zajęła Jedynka (do góry o 0,12 pkt. proc. do 7,17 proc.).

 

 

Największą widownię w zeszłym tygodniu - 6,75 mln widzów - zgromadził pokazany na antenie TVP2 serial „M jak miłość”. Drugie miejsce należało do „Na dobre i na złe” Dwójki z 5,33 mln widzów. Na podium znalazł się jeszcze „Ojciec Mateusz” TVP1, który przyciągnął uwagę 4,52 mln widzów.

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.09.2014 - 28.09.2014 - grupa 4+

20 najlepiej oglądanych programów w dniach 22.09.2014 - 28.09.2014 - grupa 16-49

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style