Według danych cennikowych AGB Nielsen Media Research w maju 2006 z reklam najwięcej zarobiła telewizja TVN - 204 748 250 PLN, co oznacza wzrost aż o 44 proc. w stosunku do analogicznego okresu 2005 roku.
Na drugie miejsce spadł dotychczasowy lider Polsat. Telewizja kierowana przez Aleksandra Myszkę zarobiła z reklam o 15 proc. więcej niż w maju 2005.
Wzrosły także przychody reklamowe TVP. "Jedynka" zarobiła cennikowa ponad 133 mln (o ponad 18 mln więcej niż rok wcześniej), a TVP 2 - 112 mln (wzrost o 18,8 mln zł).
Maj-2006Maj-2005ChannelInvestmentChannelInvestmentTVN204 748 250Polsat174 766 608Polsat201 963 025TVN141 141 605TVP1133 055 290TVP1114 258 275TVP2112 731 720TVP293 994 320TV414 620 000TV415 248 900MTV14 521 031TVN712 780 215Polsat Sport14 056 400Jetix11 043 077Tele511 679 645MTV10 889 750TVN711 659 260Tele510 627 768Jetix11 648 607Discovery7 884 480Discovery8 973 745VIVA7 660 130VIVA7 757 053CN/TCM5 437 700CN/TCM7 471 220Hallmark5 347 880TVP37 029 620TVP34 901 370TVPULS6 110 380TVPULS3 916 325












