"TVN" zwiększyła we wrześniu cennikowe wpływy netto z reklam do 190,2 mln zł, czyli o prawie 58 mln zł wobec analogicznego okresu 2005 – wynika z danych firmy Expert Monitor.
Na drugim miejscu znalazł się dotychczasowy lider telewizja Polsat, która zanotowała przychody reklamowe na poziomie 163 071 655 zł (ponad 6 mln zł więcej niż w analogicznym okresie ubiegłego roku).
TVP 1 miała 118,9 mln zł (wzrost o 11 mln zł) a czwarta 'Dwójka' – 99,7 mln zł (wzrost o 18 mln zł) wpływów reklamowych.
bez autopromocji Rok / MiesiącIX.2006TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV695 234 005 złTVN190 198 209 złPOLSAT163 071 655 złTVP 1118 986 395 złTVP 299 720 455 złTV 416 099 175 złMTV13 719 918 zł
bez autopromocji Rok / MiesiącIX.2005TOP MediumWpływy [zł]Razem: TV586 537 440 złPOLSAT156 885 421 złTVN132 810 288 złTVP 1107 662 410 złTVP 281 047 328 złTV 412 686 814 złTVN SIEDEM12 526 889 zł dane Expert Monitor opracowano na podstawie danych cennikowych netto bez uwzględniania indywidualnie negocjowanych rabatów - expert-monitor.pl.












