TVN24 Biznes i Świat z rekordami dzięki Ukrainie. Rusza emisja reklam

Grupa TVN pochwaliła się pierwszymi, szczątkowymi danymi o oglądalności TVN24 Biznes i Świat podczas relacjonowania przez stację wydarzeń na Ukrainie. Od lutego br. kanał zacząć ma emitować reklamy.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
TVN24 Biznes i Świat z rekordami dzięki Ukrainie. Rusza emisja reklam
Adam Pieczyński, fot. Cezary Piwowarski/TVN

TVN24 Biznes i Świat nadaje od 1 stycznia br. w miejsce stacji TVN CNBC. W ramówce są newsy ze świata gospodarki oraz informacje o wydarzeniach zagranicznych (więcej na ten temat).

W środę 22 stycznia br. stacja relacjonowała przez cały dzień wydarzenia w Kijowie. TVN podał, powołując się na dane Nielsen Audience Measurement, że w kulminacyjnym momencie relacji kanał śledziło 200 tys. widzów, a w ciągu doby przynajmniej przez chwilę oglądało go 1,34 mln osób. Z kolei 24 stycznia br. w grupie komercyjnej TVN24 Biznes i Świat był drugim po TVN24 najchętniej oglądanym kanałem informacyjnym w Polsce.

 - Już te pierwsze dane potwierdzają nasze spostrzeżenia o rosnącym zainteresowaniu Polaków sprawami międzynarodowymi i upewniają nas, że TVN24 Biznes i Świat jest ciekawym uzupełnieniem oferty programowej TVN24 - komentuje te wyniki Adam Pieczyński, członek zarządu TVN ds. programów informacyjnych oraz redaktor naczelny TVN24 i TVN24 Biznes i Świat.

Stacja na razie nie ujawnia żadnych innych danych o oglądalności stacji (jej pomiar na razie ma charakter testowy). Jednak zaczną on być szerzej dostępne najprawdopodobniej już od lutego br., bo wówczas kanał planuje zacząć emisję reklam. Ich sprzedaż prowadzi już TVN Media.

Z cennika udostępnionego przez biuro reklamy TVN wynika, że najwięcej za reklamę w TVN24 Biznes i Świat trzeba zapłacić w dni powszednie między 18.00 a 24.00. Wówczas 30-sekundowa reklama kosztuje 820 zł. Z kolei najtańsza (w cenie 250 zł) jest reklama w weekendy między 23.00 a 6.00 rano.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Epokowa zmiana w Apple. Ma odejść Tim Cook

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Outdoor urósł w Polsce o 12 proc. Prawie jedna trzecia cyfrowa

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Socha, Boczarska i Wieniawa w świątecznej reklamie Apartu

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

Stopklatka napędza Kino Polska TV. 19 mln zł czystego zysku

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU
Materiał reklamowy

APLIKACJA 2.7 WYZNACZAJĄCA NOWY STANDARD INFLUENCER MARKETINGU

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii

Polsateria, czyli dzień z Piotrem Witwickim. Weszłam za kulisy Polsatu i Interii