TVN24.pl z weekendowym dodatkiem publicystycznym. „Dobre dziennikarstwo w atrakcyjnej formie”

Na portalu TVN24.pl (Grupa TVN) zadebiutował cotygodniowy dodatek „TVN24.pl na weekend” z dłuższymi artykułami o różnej tematyce. - Jeśli spotka się z dobrym przyjęciem, zamierzamy go rozwijać m.in. o interaktywne elementy - zapowiada Mateusz Sosnowski, dyrektor działu portali informacyjnych w Grupie TVN.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

„TVN24.pl na weekend” jest publikowany co tydzień od września. Zawiera dziesięć dłuższych artykułów, które w sobotę i niedzielę były eksponowane na stronie głównej TVN24.pl.

- Jest tu miejsce na publicystykę, wywiad, analizę czy reportaż. Wszystko w atrakcyjnej, ciekawej i nowoczesnej szacie graficznej - opisuje portalowi Wirtualnemedia.pl Mateusz Sosnowski, dyrektor działu portali informacyjnych w Grupie TVN. - Wszystko w atrakcyjnej, ciekawej i nowoczesnej szacie graficznej. To kolejny dowód, że w sieci jest miejsce na dobre dziennikarstwo - podkreśla.

- Wiemy, że w weekend jest więcej czasu na lekturę dłuższych form. Już wcześniej widzieliśmy na naszym portalu spore zainteresowanie takimi tekstami, stąd decyzja o uruchomieniu oddzielnego magazynu - uzasadnia Sosnowski. Teksty z bieżącego wydania weekendowego dodatku są cały czas dostępne na portalu, w jednej z zakładek w menu.

Przypomnijmy, że w maju ub.r. weekendowy dodatek z dłuższymi artykułami na swojej stronie głównej wprowadziła Gazeta.pl. We wrześniu br. zanotował on 463,1 tys. użytkowników i 1,96 mln odsłon (według Megapanelu PBI/Gemius).

Z kolei portal TVN24.pl odwiedziło we wrześniu 4,55 mln internautów, którzy wykonali w nim 143,8 mln odsłon, a każdy spędził średnio dwie godziny i 31:40 minuty (zobacz pełne wyniki serwisów tematycznych).

tw
Autor artykułu:
tw
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

Były szef social mediów naTemat z nową pracą

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

"New York Times" pozywa administrację Trumpa

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

PepsiCo wkracza do świata F1 z Mercedesem

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Pięć państw bojkotuje Eurowizję. Powodem dopuszczenie Izraela

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

Łukasz Miętus z Media Direction OMD do BYD Polska

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii

DoubleVerify rozszerza integrację z Microsoft Advertising. Nowe pomiary i automatyzacja kampanii